سپیدرود رشت سینوسی‌ترین تیم لیگ

سپیدرود رشت سینوسی‌ترین تیم لیگ

سپیدرودی ها در اولین فصل حضورشان در لیگ برتر با هدایت علی نظرمحمدی آماری جالب و قابل توجه به ثبت رساندند.

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرودی ها که پس از مدتها تلاش در لیگ‌های دسته دوم و دسته اول این فصل به لیگ برتر صعود کردند نتایج نسبتا خوبی را هم تا پایان هفته یازدهم لیگ بدست آوردند و در کنار نتایجشان آماری جالب را هم از خود به ثبت رساندند.

اگر نتایج دو هفته های ابتدایی آنها را فاکتور بگیریم لقب سینوسی ترین تیم لیگ مخصوص رشتی هاست. آنها هفته اول بازی را مقابل نفت تهران در خارج از خانه واگذار کردند سپس از سیاه جامگان در خانه شکست خوردند. رشتی ها در هفته سوم در تبریز مغلوب گسترش فولاد شدند این شکست آغاز روند سینوسی آنها بود. سرخ پوشان در هفته چهارم از سد پیکانی ها عبور کردند. آنها در هفته پنجم مقابل سپاهان در اصفهان متوقف شدند سپس در خانه از سد صنعت نفت آبادان عبور کردند. در هفته هفتم در اهواز مغلوب استقلال خوزستان شدند. حالا برای حفظ روند سینوسی شان باید بازی هفته هشتم خود در خانه مقابل استقلال تهران را واگذار می کردند که همین اتفاق صورت گرفت تا رشتی ها همچنان در نتیجه‌گیری نوسان فراوانی داشته باشند. آنها در هفته نهم در تهران مقابل سایپا متوقف شدند. بعد در رشت از سد پدیده گذشتند و در آخرین بازی خود در لیگ پیش از تعطیلات هم مقابل تیم صدرنشین جم شکست خوردند تا دوره تناوب آنها حفظ شود.

سپیدرودی ها در هفته پیش رو در خانه از شاگردان امیر قلعه نویی پذیرایی می کنند. این دیدار روز دوشنبه 29 آبان ماه از ساعت 14:30 در رشت برگزار می شود.