ونگر: تصمیم داوران درست بود، از پیروزی تیم خوشحالم

ونگر: تصمیم داوران درست بود، از پیروزی تیم خوشحالم

وبسایت رسمی برنامه نود - ونگر درباره تصمیم داوران مسابقه با پوچتینو موافق نیست.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال در حالی موفق شد در اولین بازی هفته دوازدهم، 2-0 تاتنهام را شکست دهد که هر دو گل آرسنال جای شبهاتی را باقی گذاشت. گل اول که با ضربه سر موستافی رقم خورد، از یک ضربه آزاد حاصل شد که سانچز با زیرکی از داور گرفت. گل دوم هم در شرایطی به ثمر رسید که لاکازت در موقعیت آفساید قرار داشت. این موضوعی بود که در مصاحبه بعد از بازی پوچتینو هم بازتاب داشت و باعث اعتراض وی شد.

با این وجود ونگر، با نظر پوچتینو موافق نیست و مدعی است که تیمش دو هفته قبل شرایط بدتری را تجربه کرده است:

فکر نمی کنم از تصمیمات داوری بهره برده باشیم. دو هفته قبل گلی دریافت کردیم که در شرایط آفساید به ثمر رسید، آن هم نه یک آفساید میلی متری، بلکه یک آفساید چند متری بود و هیچ کس بعد از آن صحبتی نکرد. صحنه های گل را نگاه کردم، آفساید نبود و در آن صحنه هم خطا صورت گرفت. وقتی ما گل می خوریم، حتی اگر آفساید چند متری باشد، موضوعی طبیعی است ولی وقتی شاید گلی در موقعیت آفساید زده باشیم، باید در کنفرانس خبری توضیح دهم!

با تمرکز خوب و هدف وارد زمین شدیم و از دقیقه اول تا دقیقه پایانی بازی مستحکم و اثرگذار عمل کردیم. کیفیت تمرکز تیم خیلی بالا و خوب بود. دقیقه ای این احساس را نداشتیم که تمرکزمان را از دست داده ایم. نیاز داریم که این تمرکز خوب را در دفاع همیشه حفظ کنیم. در مجموع بازی سخت و فشرده ای بود. هر دو تیم تلاش زیادی کردند، عملکرد سطح بالایی را شاهد بودیم و بازیکنان هر دو تیم بی اندازه تلاش کردند.

1878