هفته دوازدهم بوندس لیگا؛ پیشروی بایرن مونیخ با هاینکس ادامه دارد

هفته دوازدهم بوندس لیگا؛ پیشروی بایرن مونیخ با هاینکس ادامه دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ به پیروزی 3 گله دست یافت.

به گزارش وبسایت نود، عصر شنبه با انجام 5 مسابقه هفته دوازدهم بوندس لیگا پیگیری شد که در مهمترین بازی امروز، بایرن مونیخ موفق شد در خانه 3-0 از سد آگزبورگ بگذرد و اختلاف را در صدر جدول باز هم افزایش دهد.

بایرن مونیخ در هفته دوازدهم میزبان آگزبورگ بود که موفق شد با گل های ویدال در دقیقه 31، لواندوفسکی در دقایق 38 و 49، سه بر صفر رقیب خود را از پیش رو بردارد و اختلاف را در صدر جدول به شش امتیاز برساند. بایرن اکنون از 12 بازی، 29 امتیاز دارد.

در دیگر بازی ها، بایرلورکوزن در خانه مقابل لایپزیگ 2-2 متوقف شد، برای لایپزیگ، ورنر و فورسبرگ (هر دو از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند، برای لورکوزن هم بیلی و فولند گلزنی کردند. میزبان از دقیقه 53 ده نفره بازی را دنبال کرد. لایپزیگ با این تساوی، در رده دوم ماند ولی اکنون 6 امتیاز با بایرن مونیخ فاصله دارد.

هافنهایم در خانه با گل دقیقه 90+1 مارک اوث موفق شد از شکست خانگی مقابل فرانکفورت بگریزد. با این تساوی، هافنهایم در رده چهارم قرار گرفت و فرانکفورت هم در جایگاه ششم ایستاده است. ماینتز در خانه 1-0 از سد کلن گذشت. وولفسبورگ هم توانست با نتیجه 3-1 فرایبورگ را از پیش رو بردارد.

1878