مورینیو: بنیتز را خوب می شناسم، برایش احترام قائلم

مورینیو: بنیتز را خوب می شناسم، برایش احترام قائلم

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو درباره جدال تیمش با نیوکاسل صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، در آستانه دیدار حساس منچستریونایتد و نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس، و تقابل دوباره ژوزه مورینیو با رافائل بنیتز، سرمربی یونایتد در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. صحبت های مورینیو را مرور می کنیم:

رکورد کلین شیت رکورد خوبی است، ما تلاش می کنیم در قالب یک تیم دفاع کنیم. اما هدف پیروز شدن در خانه است، درست است، اگر گل نخوریم، به پیروزی نزدیک تر هستیم ولی در این مورد وسواس فکری ندارم. سبک بازی نیوکاسل را می شناسم، می دانم بنیتز چطور تیمش را آماده می کند. بازی سختی داریم ولی باید با پیروزشدن، امتیازات لازم را کسب کنیم.

رکوردشکنی لوکاکو در تیم ملی با این سن کم، بسیار فوق العاده است. فکر می کنم 10 سال دیگر می تواند در تیم ملی بازی کند و گل بزند. بنابراین تصور می کنم در نهایت به رکورد گل هایی خارق العاده در تیم ملی برسد. با بازگشت زلاتان به تیم، شرایط فرقی نمی کند، لوکاکو و زلاتان می توانند در کنار هم بازی کنند. مشکل زمانی است که بازیکنان خوب نباشند، اما دو بازیکن خوب، همیشه می توانند در کنار هم بازی کنند.

برای بنیتز به عنوان یک مربی حرفه ای و یک انسان، احترام قائلم. او و من جزو معدود مربیانی هستیم که هم در لیگ قهرمانان و هم در لیگ اروپا به قهرمانی رسیده ایم. از دیدن او در بازی روز شنبه خوشحال خواهم شد، با او دست می دهم و در نهایت مقابل یکدیگر بازی خواهیم کرد، چرا که این هم، مثل سایر بازی ها فقط یک مسابقه است.

1878