رئیس کمیته داوران لالیگا: مشکلی با رئال مادرید نداریم

رئیس کمیته داوران لالیگا: مشکلی با رئال مادرید نداریم

وبسایت رسمی برنامه نود - سانچز آرمینیو، رئیس کمیته داوران لالیگا گفت که این سازمان هیچ اختلافی با رئال مادرید ندارد.

به گزارش وبسایت نود، فلورنتینو پرز اخیرا از وضعیت داوران در لالیگا انتقاد کرده بود و گفته بود که اوضاع داوری ها در لالیگا باید بهتر شود. آرمینیو در این باره گفت :

رابطه ما با رئال مادرید مثل رابطه مان با هر باشگاه دیگری است. هیچ رابطه خاصی با باشگاه ها نداریم بلکه سعی می کنیم با آنها تعامل داشته باشیم. سعی می کنیم بهتر شویم. ما کار خودمان را انجام می دهیم و سعی می کنیم همیشه با باشگاه ها در تعامل باشیم. قطعا هر چیزی می تواند بهتر شود. داوران بزرگی در اسپانیا داریم. همه این را می دانند  و پیشرفت فوتبال این نکته را تائید می کند.  هیچ اختلافی با رئال مادرید یا هیچ باشگاه دیگری نداریم.

سانچز آرمینیو همچنین در مورد اضافه شدن داور ویدئویی به لالیگا هم صحبت کرد:

می خواهیم از شروع فصل آینده داور ویدئویی را به لالیگا اضافه کنیم. قطعا به زودی این سبک را تست می کنیم. زمان کافی برای آزمون و خطا وجود دارد و قطعا از تجربیات کشورهای دیگر استفاده می کنیم. جام جهانی بهترین الگو برای ما خواهد بود. البته قرار نیست که داور ویدئویی همه مشکلات را حل کند بلکه مسائلی مثل رد شدن یا نشدن توپ از خط ، آفساید و ... مورد بررسی دقیق تری قرار می گیرد اما صحنه های دیگر با نظر خود داور مشخص خواهد شد.

1140