نیمار: تلاش زیادی برای شکستن سد دفاعی انگلیس انجام دادیم

نیمار: تلاش زیادی برای شکستن سد دفاعی انگلیس انجام دادیم

وبسایت رسمی برنامه نود - نیمار مهاجم بیست و پنج ساله تیم ملی برزیل معتقد است که او و هم تیمی هایش تمام تلاش خود را برای شکستن قفل دروازه هارت و انگلیس کردند، اما نا موفق بودند. 

به گزارش وبسایت نود، دو تیم برزیل و انگلیس شب گذشته (سه شنبه) در ورزشگاه ومبلی از ساعت 23:30 به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

به نقل از fourfourtwo، با وجود آن که بازی بدون گل زده به پایان رسید، اما نیمار از نمایش برزیل راضی است. او طی مصاحبه ای در این خصوص گفت:

ما هر کاری برای باز کردن دروازه انگلیس انجام دادیم. مالکیت و موقعیت های زیادی داشتیم. اما انگلیس بسیار تدافعی بازی کرد. در هر صورت من از بازی خوب خودمان راضی هستم. موقعیت های زیادی به حریف ندادیم و به طور کلی کار را برای مهاجمان و هافبک های انگلیس سخت کردیم. این نکته مثبتی برای ما محسوب می شود. سال خوبی را پشت سر گذاشتیم، به همه نشان دادیم که در مسیر درستی قرار داریم و این مهم ترین چیز است.

نیمار در ادامه افزود:

در مقابل تیم هایی همچون ژاپن ما باید بیشتر دفاع می کردیم. شما هیچ وقت نمی دانید. هر تیم استایل و روش خاص خودش را دارد، اما فکر می کنم ما در بازی های پیش رو در جام جهانی مانند امشب بازی کنیم. 

همچنین گفتنی روز دهم آذر ماه قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2018 برگزار می شود.

4416