بازی های دوستانه؛ توقف اسپانیا، شکست آرژانتین، پیروزی هلند و بلژیک

بازی های دوستانه؛ توقف اسپانیا، شکست آرژانتین، پیروزی هلند و بلژیک

وبسایت رسمی برنامه نود - آرژانتین در دیداری دوستانه مقابل نیجریه 4-2 شکست خورد.

به گزارش وبسایت نود، سه شنبه هم در سراسر جهان بازی های دوستانه ای برگزار شد که در مهمترین مسابقات، آرژانتین شکست خورد، اسپانیا متوقف شد، هلند و بلژیک هم مقابل رقبای خود پیروز شدند.

دیدار تیم های کره جنوبی و صربستان با تساوی 1-1 پایان یافت. کلمبیا موفق شد با 4 گل از سد چین بگذرد. نیجریه در نبود مسی، دست به کار بزرگی زد و بازی 2-0 باخته را با پیروزی 4-2 عوض کرد تا یک شگفتی را رقم بزند. بانگا و آگوئرو در دقایق 28 و 36 برای آرژانتین گلزنی کردند ولی ایهیناچو، ایووبی 2 بار و ایدوو برای نیجریه گلزنی کردند و تیم آفریقایی برنده دیدار شد.

بازی تیم های قطر و ایسلند 1-1 مساوی شد. اسلواکی با یک گل از سد نروژ گذشت. اسپانیا در مقابل روسیه با تساوی 3-3 متوقف شد. آلبا در دقیقه 9، راموس دو بار از روی نقطه پنالتی برای اسپانیا گلزنی کردند و اسمولوف 2 بار و میرانچوک هم برای روسیه گلزنی کردند.

هلند موفق شد در آخرین بازی ادووکات روی نیمکت تیم ملی، 3-0 رومانی را شکست دهد. دیپای، بابل و دی یونگ برای لاله های نارنجی گلزنی کردند. اتریش 2-1 از سد اروگوئه گذشت. بلژیک با تک گل لوکاکو ژاپن را از پیش رو برداشت، بازی تیم های ولز و پاناما هم 1-1 مساوی شد.

1878