انتقاد هاینکس از عملکرد بایرن مونیخ در نقل و انتقالات

انتقاد هاینکس از عملکرد بایرن مونیخ در نقل و انتقالات

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات سال های اخیر انتقاد کرده است. 

به گزارش وبسایت نود، یوپ هاینکس که پس از اخراج کارلو آنچلوتی بار دیگر هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفته در جدیدترین مصاحبه خود ضمن انتقاد از سیاست نقل و انتقالات این باشگاه در سال های اخیر تاکید کرده بایرن مونیخ باید بازیکنان جوان با استعداد آلمانی بیشتری پرورش دهد. 

هاینکس به Welt گفته:

باشگاهی مثل بایرن مونیخ باید تیمو ورنر را سال ها پیش از اشتوتگارت می خرید. ورنر در بایرن می توانست چیزهای زیادی یاد بگیرد و بهترین بازیکنان فارغ از سن شان باید هر هفته بازی کنند. فکر می کنید فرانک ریبری انتظار دارد هر هفته بازی کند؟ خیر. زمانی که در اوج نباشد در ترکیب هم قرار نخواهد گرفت. باید با روش خاصی مراقب بازیکنان جوان با استعداد بود. شما باید با آن ها حرف بزنید، به چالش بکشیدشان و به آن ها انگیزه بدهید. 

بنظر من بایرن مونیخ با توجه به امکاناتی که دارد خودش باید بازیکنان جوان را پرورش دهد. البته در مورد این مسئله باید صبور باشید چون پروسه ای است که سال ها طول خواهد کشید. بایرن در عین حال باید آماده خرید بازیکنان تاپ و گران قیمت هم باشد. بایرن برنامه مشخصی دارد و رومنیگه، هوینس و سالیحمیدزیچ می دانند که چه کار باید بکنند. 

۲۰۳۱