تکذیب میردورقی: قرار نیست با نفت قرارداد ببندم/ خیلی‌ها می‌خواستند از ما اخاذی کنند

تکذیب میردورقی: قرار نیست با نفت قرارداد ببندم/ خیلی‌ها می‌خواستند از ما اخاذی کنند

وبسایت رسمی برنامه نود - آرمین میردورقی، قصدی برای قراداد بستن با نفت تهران ندارد و فقط با این باشگاه تمرین می‌کند.

به گزارش وبسایت نود، انتشار خبر تمرین میردورقی با نفت تهران، اخبار زیادی پیرامون او به وجود آورد. حمید درخشان گفته بود میردورقی فقط با آن‌ها تمرین می‌کند و در صورت تایید کادرفنی قرارداد خواهد بست اما این بازیکن، به سایت نود می گوید قصد حضور در نفت تهران را ندارد و فقط در تمرینات باشگاه شرکت کرده است: «من حدود یک سال مصدومیت سنگینی داشتم و تازه پا به توپ شده‌ام. برای حفظ آمادگی، لازم بود با یک باشگاه تمرین کنم تا نیم فصل برای بازگشت به فوتبال آماده شوم. بازیکن تستی نیستم که با نفت تمرین کنم تا تایید شوم. سال‌ها در لیگ برتر و لیگ یک بازی کرده‌ام. هدفم از حضور در نفت، فقط حفظ آمادگی است و از اول هم قرار نبوده با این تیم قرارداد ببندم.»

برنامه آرمین مثل برادرش مبین، ادامه فوتبال خارج از ایران است: «قصد دارم آمادگی‌ام را حفظ کنم تا نیم فصل، بتوانم خارج از ایران فوتبالم را دنبال کنم. در این دو سال، حاشیه‌های زیادی برای ما به وجود آوردند. افراد زیادی قصد داشتند از ما اخاذی کنند. آقای فردوسی‌پور می‌خواست با فساد مبارزه کند و آدرس اشتباهی داد، اما خیلی از افراد شناخته شده رسانه به ما حمله کردند و از ما در ازای برداشتن خبرهایی که علیه‌مان نوشته بودند درخواست پول داشتند. اسناد و مدارک این درخواست‌ها هم هست. جو علیه ما شده و برادر کوچکترم که افراد خوشنام و حرفه‌ای مثل آقای رحمان رضایی او را تایید می‌کنند برای ادامه فعالیتش مشکل دارد.»

آرمین، معرفی شدنش به باشگاه نفت را هم تکذیب کرد: «به شدت این موضوع که از طرف فرد خاصی معرفی شدم را تکذیب می‌کنم. هماهنگ کردیم برای حفظ آمادگی، با نفت فقط تمرین کنم و اگر بخواهم با یک باشگاه قرارداد ببندم، به باشگاهی می‌روم که امنیت فوتبالی من را تامین کند. همه شرایط نفت را می‌دانند و علاقه‌ای به بستن قرارداد با این باشگاه ندارم. وضعیت مالی نفت هم از زمان حضور من تغییری نکرده و همین نشان می‌دهد شایعاتی که درباره دلیل حضور من در این باشگاه ساخته بودند هم صحت نداشته است.»

22330