بی اعتنایی کوین دی بروین به مقایسه او با رونالدو و مسی

بی اعتنایی کوین دی بروین به مقایسه او با رونالدو و مسی

وبسایت رسمی برنامه نود - کوین دی بروین هافبک بیست و شش ساله باشگاه منچسترسیتی طی مصاحبه ای تاکید کرد که به مقایسه های او با رونالدو و مسی هیچ اهمیتی نمی دهد.

به گزارش وبسایت نود، روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک هفته گذشته طی مصاحبه ای گفت که کوین دی بروین می تواند به سطح رونالدو و مسی برسد.

به نقل از fourfourtwo، ستاره بلژیکی سیتیزن ها اذعان داشت که هیچ اهمیتی به مقایسه کردن او با رونالدو و مسی دو فوق ستاره رئال مادرید و بارسلونا نمی دهد. دی بروین زیر نظر پپ گواردیولا در این فصل موفق شده در یازده بازی شش پاس گل و دو گل به ثمر برساند. این ستاره همچنین در لیست سی نفره فرانس فوتبال برای جایزه توپ طلا نیز حضور داشت. با این حال دی بروین معتقد است تنها زمانی به جوایز فردی می اندیشد که قبل آن بتواند با سیتی به جام های معتبری برسد. او در مورد مصاحبه اخیر مارتینز نیز گفت:

واقعا به این نوع مصاحبه ها اهمیتی نمی دهم. مردم خیلی از بازیکنان را با یک دیگر مقایسه می کنند. بازیکنان با کیفیت زیادی در سطح دنیا وجود دارند. در آخر من فقط زمانی که با سیتی به جام برسم می توانم جوایز فردی را نیز برنده شوم. من همیشه سعی می کردم که بتوانم مثل الان فوتبال بازی کنم. روش بازی ما هجومی و زیبا است. تمام بازیکنان روحیه زیادی دارند. ما می خواهیم این روش و نوع بازی کردن خود را ادامه دهیم.

دی بروین به همراه منچسترسیتی با سی و یک امتیاز از یازده بازی در صدر جدول لیگ برتر جزیره قرار دارد. 

4416