سمپائولی: حضور هیگواین در ترکیب به سود تیم ملی آرژانتین نیست

سمپائولی: حضور هیگواین در ترکیب به سود تیم ملی آرژانتین نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - خورخه سمپائولی، سرمربی تیم ملی ارژانتین در مورد این که کدام بازیکن شانس بیشتری برای حضور در پست مهاجم نوک در تیمش برای جام جهانی را دارد صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، سمپائولی ساعاتی پیش از بازی دوستانه آرژانتین و روسیه در استادیوم لوژنیکی مسکو بیان کرد:

آرژانتین بازیکنان بزرگی در پست مهاجم نوک دارد و به همین خاطر همه چیز بستگی به شرایط یک بازیکن در آن لحظه و رابطه اش با هم تیمی هایش دارد.در کوتاه مدت به نظر ما حضور هیگواین در تیم ملی گزینه ای ایده آل برای او و تیم نیست. طبیعتا در حال حاضر باید بیش از هر چیز به آینده نگاه کنیم. مثل همه مهاجمان شرایط هیگواین را هم دنبال می کنیم و مسلما شانس بازگشت به لیست را خواهد داشت. در مورد ایکاردی هم باید بگویم که اینتر تصمیم گرفت که او به تیم ملی نیاید و ریکاوری کند. در مورد غیبت او توضیح دقیقی به ما داده نشده است. متاسفانه نمی توانیم ایکاردی را در اردو داشته باشیم و شرایط او را در دو بازی مقابل روسیه و نیجریه ببینیم. در واقع فقط خود ایکاردی با من تماس گرفت تا در مورد شرایطش توضیح بدهد. لیست نهایی تا ماه مارس مشحص خواهد شد. بعد از آن فقط روند فردی بازیکنان مورد بررسی قرار می گیرد تا لیست نهایی بدون جنجال مشخص شود چرا که نمی خواهم بیش از این رقابت در تیم ایجاد شود.

در حال حاضر آگوئرو، گونزالو هیگواین، مائورو ایکاردی و همچنین داریو بندتو، گلزن بوکا جونیورز چهار گزینه ای هستند که برای حضور در لیست جام جهانی با هم رقابت می کنند. با توجه به حرفهای سمپائولی با توجه به این که رابطه آگوئرو با مسی بهتر است به نظر می رسد که شانس او برای حضور در ترکیب بیشتر است. هیگواین رابطه چندان گرمی با ستاره بارسلونا ندارد. بندتو که در بازیهای اخیر تیم ملی ارژانتین مقابل پرو و اکوادور عملکرد خوبی داشته نشان داده که می تواند مرد لحظه های مهم باشد. ایکاردی اما به علت مصدومیت اردوی فعلی را از دست داده است. 

1140