مدیر اتلتیکو مادرید: گریزمن همچنان یکی از سه بازیکن برتر دنیاست

مدیر اتلتیکو مادرید: گریزمن همچنان یکی از سه بازیکن برتر دنیاست

وبسایت رسمی برنامه نود - انریکه سرزو، مدیر اتلتیکو مادرید به شایعات در مورد جدایی سیمئونه و گریزمن از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش وبسایت نود، عملکرد ضعیف اتلتیکو در آغاز فصل شایعاتی را در مورد آینده این تیم ایجاد کرده است. سرزو در مورد سیمئونه که گفته می شود مورد توجه باشگاه هایی نظیر پاریسن ژرمن و اینتر قرار دارد، صحبت کرد:

با صدای رسا می گویم که در حال حاضر از نظر هواداران، بازیکنان و باشگاه اتلتیکو مادرید، جایگاه سیمئونه کاملا تثبیت شده است و به هیچ وجه نسبت به آینده او تردیدی نداریم. می دانیم که شرایطمان در لیگ قهرمانان مشکل شده است اما اگر یک تیم در اسپانیا به معجزه باور داشته باشد آن اتلتیکو مادرید است. در سالهای اخیر هم موفقیت هایی داشتیم و باید سخت تلاش کنیم که در لیگ قهرمانان بمانیم.

وی در مورد گریزمن که شروع فصل بدی داشته و شایعاتی در مورد انتقالش به منچستریونایتد مطرح است هم توضیح داد:

گریزمن شروع فصل خوبی نداشته اما با این وجود همچنان یکی از سه بازیکن برتر فوتبال دنیاست و از سویی نسبت به مسی و رونالدو جوان تر است.  مطمئنم که او همان بازیکن همیشگی خواهد شد. نباید با پنج بازی بد نسبت به یک بازیکن تردید پیدا کنیم. از اتلتیکویی ها انتظار دارم که صبور باشند. گریزمن مقابل رئال مادرید همان بازیکن همیشگی خواهد بود، همان گریزمنی که همه مدافعان نسبت به او هراس دارند.

در حال حاضر اتلتیکو نیاز به امتیاز دادن رم یا چلسی مقابل قره باغ دارد و باید هر دو بازی بعدی اش در لیگ قهرمانان را ببرد تا شانسی برای صعود به مرحله بعدی داشته باشد در غیر این صورت احتمالا تیم سیمئونه چاره ای جز حضور در لیگ اروپا نخواهد داشت.

1140