اینسینیه: ونتورا از من خواست در پست وراتی بازی کنم

اینسینیه: ونتورا از من خواست در پست وراتی بازی کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - لورنزو اینسینیه، هافبک ریز نقش ناپولی و تیم ملی ایتالیا اعلام کرد فارغ از پست و دقایقی که فرا خوانده می شود، برای تیم ملی کشورش تمام تلاش خود را خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، در یکی از بازی های مرحله پلی آف جام جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا، تیم های ملی سوئد و ایتالیا در نخستین بازی خود در زمین وایکینگ ها به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت زردپوشان به برتری یک بر صفر دست یافتند تا آتزوری در آستانه بازی برگشت کار سختی در پیش داشته باشد.

به گزارش فوتبال ایتالیا، لورنزو اینسینیه، هافبک ریزنقش و تکنیکی ناپولی اذعان کرد که ونتورا، سرمربی لاجوردی پوشان از او خواست تا در نقش هافبک دفاعی و جای مارکو وراتی وارد زمین بازی شود. اینسینیه در پایان باز به RaiSport گفت:

به نظرم غیر از گل، سوئد کار خاص دیگری انجام نداد. فکر نمی کنم ما بازی بدی ارائه کرده باشیم و مایه شرمساری است که باختیم. اما این بازی تنها نیمی از از راه بود و ما یک بازی دیگر در سن سیرو پیش روی داریم. همگی باید نگرشمان را تغییر دهیم و به خاطر داشته باشیم که برای چه مسئله مهمی می جنگیم.

اینسینیه که معمولا در پست های تهاجمی بازی می کند، در بازی جمعه شب در 15 دقیقه پایانی به میدان آمد اما در نقشی متفاوت به بازی گرفته شد. او در این خصوص گفت:

مربی من را می شناسد و می داند چگونه بازیکنی هستم. من هر موقع که فراخوانده شوم بهترین تلاشم را خواهم کرد. متاسفم که نتوانستم تغییری در نتیجه حاصل کنم اما چه 1 دقیقه بازی کنم و چه 90 دقیقه در زمین باشم صد در صد تلاشم را به کار می گیریم. مربی از من پرسید که آیا آماده پر کردن جای وراتی در زمین هستم و من هم گفتم بله چون هر پستی در لباس آتزوری مهم است. می شد بیشتر هم بازی کنم و این مایه تاسف من است. اما حالا باید سرمان را پایین بی اندازیم و تلاش کنیم به هر قیمتی شده در بازی برگشت پیروز شویم.

هر کس که دوشنبه وارد زمین شود باید دویست درصد تلاش کند. امکان ندارد که ایتالیا در جام جهانی حضور نداشته باشد. باید با چنگ و دندان برای هدفی که داریم مبارزه کنیم. همه معتقدیم که باید خونسرد باشیم چون فقط نیمی از راه طی شده است و ما تمام ایتالیا را در سن سیرو پشت سر خود خواهیم داشت. باید سخت تلاش کنیم و سیصد درصد توان خود را به کار گیریم. ایمان داریم چون از کیفیت خود آگاه هستیم. باید از خشم خود جهت پیروزی در بازی دوشنبه استفاده کنیم.

ایتالیا و سوئد دوشنبه شب بازی برگشت مرحله پلی آف صعود به جام جهانی 2018 روسیه را در ورزشگاه سن سیروی میلان برگزار خواهند کرد.

1721