پائولینیو: رونالدو نازاریو چیز های زیادی به من آموخت

پائولینیو: رونالدو نازاریو چیز های زیادی به من آموخت

وبسایت رسمی برنامه نود - پائولینیو هافبک برزیلی بیست و نه ساله در تابستان گذشته در یک انتقالی عجیب از سوپر لیگ چین به بارسلونا پیوست. 

به گزارش وبسایت نود، پائولینیو بعد از آمدن به نیوکمپ فراتر از حد انتظار ظاهر شده و جواب منتقدین خود در اسپانیا را داده است. او اعتقاد دارد که رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل چیز های زیادی به او یاد داده است.

به نقل از Express، پائولینیو فوتبال خود را از همان برزیل آغاز کرد. او که در تیم کورینتیانس با رونالدو هم بازی بود، راجع به وی گفت:

در کورینتیانس من شانس بازی کردن کنار رونالدو را داشتم. او به من چیز های زیادی آموخت. 

این هافبک برزیلی در سال 2013 با مبلغ هفده میلیون پوند به تاتنهام پیوست. اما او در وایت هارت لین زیاد خوش ندرخشید و به دلیل نوسان و افت زیادی که داشت به لیگ چین و گوانژو پیوست. جایی که اکثر بازیکنان مطرح، سال های آخر بازیگری خود را در آن می گذرانند. اما برای پائولینیو عکس این داستان اتفاق افتاد. در حقیقت این هافبک تنومند با مبلغ سی و شش میلیون پوند در فصل نقل و انتقالات تابستانی گذشته به بارسلونا پیوست. او در این فصل چهارده بازی زیر نظر والورده انجام داده است. او در همین راستا اضافه کرد:

بسیاری از مردم فکر می کنند که برای من سخت است که به بارسا بیایم. زیرا من در لیگ چین بازی می کردم. به هر حال من به رویای خود رسیدم و از حضورم در اینجا لذت می برم. از همان روز نخست استقبال بسیار خوبی از من شد. اینجا مکانی فوق العاده و اتمسفر خوبی میان بازیکنان برقرار است. 

پائولینیو به همراه بارسلونا با چهار امتیاز اختلاف نسبت به والنسیا در صدر جدول لالیگا قرار دارد. 

4416