نیمار از انتقال به پاریسن ژرمن پشیمان است؟

نیمار از انتقال به پاریسن ژرمن پشیمان است؟

وبسایت رسمی برنامه نود - مارسلو بچلر، خبرنگار برزیلی که زودتر از همه خبر انتقال نیمار به پاریسن ژرمن را منتشر کرده بود، در مورد شرایط این بازیکن در پاریس صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، نیمار بعد از بازی برزیل و ژاپن شایعات در مورد جدا شدنش از پی اس جی و انتقال به رئال مادرید را تکذیب کرد. بچلر که در تابستان گذشته چند هفته زودتر از انتقال رسمی نیمار به پی اس جی این خبر را منتشر کرده بود، در مصاحبه ای تلویزیونی گفت:

نیمار از پیوستن به پاریسن ژرمن پشیمان است. برای او  در حال حاضر انتقال به رئال مادرید راحت تر از بازگشت به بارسلوناست. او حضور در رئال را یک خیانت نمی داند هر چند که در حال حاضر همه چیز در حد حرف و حدیث است. نیمار به پیکه و سوارز گفته که از انتقال به پاریسن ژرمن پشیمان است. بازیکنانی مثل کاوانی و دی ماریا رابطه خوبی با او ندارند. رابطه نیمار و امری اصلا خوب نیست. البته پی اس جی در حال حاضر به هیچ وجه نمی خواهد نیمار را از دست بدهد.

نیمار هر چند که از نظر ورزشی شروع خوبی در پاریس داشته اما رابطه اش با برخی بازیکنان و سرمربی این تیم خوب نیست و همین مسئله به شایعات در مورد جدا شدنش از تیم فرانسوی دامن زده است.

1140