ونتورا: این نتیجه چیزی را تغییر نداد

ونتورا: این نتیجه چیزی را تغییر نداد

وبسایت رسمی برنامه نود - ایتالیا در دیدار رفت پلی آف مقابل سوئد شکست خورد.

به گزارش وبسایت نود، ایتالیا در دیدار رفت از مرحله پلی آف صعود به جام جهانی 2018، در مقابل سوئد تن به شکست 1-0 داد و حالا کار راحتی در سن سیرو در مقابل تیم سوئد ندارد، اما ونتورا سرمربی لاجوردی ها اعتقاد دارد این باخت چیزی را تغییر نداده است:

می خواستیم شرایط بازی را کنترل کنیم، ولی در عین حال می توانستیم بهتر از این هم کار کنیم. نتیجه بازی برایمان رنج آور است، چرا که می توانست نتیجه ای متفاوت رقم بخورد. ضربه سر بلوتی و شوت دارمیان که به تیر خورد، می توانست باعث شود نتیجه به نفع ما رقم بخورد. به هر حال 90 دقیقه فرصت برای جبران داریم و خواهیم دید که سرنوشت مان چه خواهد شد.

برای بازی برگشت تغییراتی خواهیم داشت؛ اما چیزی که اکنون مهم است اشتیاق و انگیزه مان برای جبران نتیجه است. امیدوارم این مهم به لطف حمایت تماشاگران و ارائه یک بازی جوانمردانه از سوی رقیب، عملی شود. این نتیجه چیزی را تغییر نمی دهد، ما درباره برخی چیزها اطمینان خاطر داشتیم و این مسابقه نشان داد اگر به خوبی آن موارد را رعایت کنیم می توانیم به نتیجه اش برسیم ولی در عین این مسابقه هم ثابت کرد که در برخی زمینه ها باید پیشرفت کنیم.

1878