ده روسی: از نبود زلاتان در سوئد خوشحالم

ده روسی: از نبود زلاتان در سوئد خوشحالم

وبسایت رسمی برنامه نود - ده روسی خوشحال است که زلاتان دیگر در تیم ملی سوئد نیست.

به گزارش وبسایت نود، در آستانه دیدار حساس تیم های ملی ایتالیا و سوئد در چارچوب پلی آف صعود به جام جهانی 2018، دنیله ده روسی هافبک ملی پوش باشگاه رم عنوان کرده خوشحال است که دیگر زلاتان در تیم ملی سوئد حضور ندارد و نبود این بازیکن بزرگ، مزیتی برای ایتالیا است. زلاتان در یورو 2016 مقابل ایتالیا به میدان رفت و در پایان همان مسابقات نیز از عرصه ملی خداحافظی کرد. ده روسی در این باره چنین می گوید:

هیچوقت نمی خواهم مقابل ایبرا بازی کنم، حتی زمانی که 40 سال داشته باشد و یک پایش هم شکسته باشد. حقیقت این است که نبود زلاتان یک مزیت برای تیم ملی مان محسوب می شود. این طور نیست که بقیه بازیکنان تیم ملی سوئد برایمان ناشناخته باشند، بسیاری از آن ها در ایتالیا یا سایر باشگاه های اروپایی بازی می کنند و سابقه رویارویی با آن ها را داریم.

درست است ما تیمی قوی هستیم و بهتر از سوئد باشیم ولی این وظیفه روی دوش مان وجود دارد که باید این انتظار را برآورده کنیم و به جام جهانی صعود کنیم. اگر برای من که سه بار در جام جهانی بازی کرده ام، این تورنمنت اهمیت دارد، قطعاً برای آن هایی که تا به حال در جام جهانی نبوده اند، خیلی می تواند اهمیت داشته باشد.

1878