کلوپ: از تیم ملی انگلیس در بازی های دوستانه توقع بالایی نداشته باشید

کلوپ: از تیم ملی انگلیس در بازی های دوستانه توقع بالایی نداشته باشید

وبسایت رسمی برنامه نود - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی باشگاه لیورپول معتقد است که خبرنگاران و طرفداران انگلیسی باید به تیم ملی این کشور آرامش بدهند.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی انگلیس تحت نظر گرت ساوتگیت دو بازی دوستانه مقابل برزیل و آلمان برگزار خواهد کرد.

به نقل از وبسایت FOURFOURTWO، شاگردان ساوتگیت خیلی راحت توانستند جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند. حال کلوپ معتقد است که فارغ از هر نتیجه ای که انگلیس در این دو دیدار دوستانه کسب کرد، خبرنگاران نباید آن را زیر سوال ببرند یا بیش از حد تعریف و تمجید کنند. کلوپ طی مصاحبه ای گاردین در این خصوص گفت:

اگر شما می خواهید یک دیدار دوستانه برگزار کنید باید تیمی غیر از آلمان را انتخاب کنید. برزیل هم به همین شکل است. این موضوع واقعا خنده دار است. تمام خبرنگاران و ژورنالیست ها باید آرامش خود را حفظ کنند و سطح توقع خود را پایین بیاورند. حرف های من به این خاطر نیست که تیم ملی انگلیس نمی تواند برنده شود. البته که آن ها می توانند. اما خبرنگاران در این مسائل زیاده روی می کنند و همه چیز را بیش از حد بزرگ می کنند. 

او در ادامه نیز افزود:

وقتی که مرحله مقدماتی به پایان رسید، مردم می گویند تازه مشکلات شروع شده است، زیرا یک تورنمنت ورزشی پیش روی ماست. انگلیس بازیکنان جوان و با استعداد زیادی دارد. نمی دانم که آلمان چگونه و با چه ترکیبی پا به میدان خواهد گذاشت، اما بازی خیلی خوبی خواهد شد، اما نمی توانم بگویم که این نتیجه این دیدار در آینده دو تیم در جام جهانی تاثیر خواهد گذاشت.

انگلیس موفق شد در مرحله مقدماتی بیست و شش امتیاز از ده بازی به جام جهانی 2018 راه پیدا کند.

4416