گوندوعان: گواردیولا بیشترین سهم را در موفقیت های کنونی منچسترسیتی دارد

گوندوعان: گواردیولا بیشترین سهم را در موفقیت های کنونی منچسترسیتی دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - ایلکای گوندوعان هافبک آلمانی باشگاه منچسترسیتی معتفد است که گواردیولا بیشترین سهم را در موفقیت های کنونی این تیم دارد.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان گواردیولا در حال حاضر، در هفده بازی گذشته خود موفق شده پنجاه و دو گل به ثمر برساند و تنها یازده گل دریافت کند. آن ها در حال حاضر با هشت امتیاز اختلاف نسبت منچستریونایتد در صدر جدول لیگ برتر جزیره قرار دارند. 

به نقل از وبسایت fourfourtwo، گوندوعان طی مصاحبه ای با سایت SPOX.COM در خصوص گواردیولا گفت:

شاید پپ بیشترین سهم را در حال و احوال این روز های ما دارد. او برای هر حریفی، یک راه برای شکست پیدا می کند و به جزئیات نیز دقت می کند. این قضیه باعث می شود که همه چیز برای ما آسان تر پیش رود. نوع بازی کردن ما به خاطر حضور پپ است. جذابیت بالا، سریع بودن، موقعیت های زیاد، گل های زیاد و ... باعث می شود تا مردم ترغیب شوند که دیدار های ما را تماشا کنند. در فصل گذشته نیز ما فرصت های زیادی داشتیم، اما گل های زیادی به ثمر نرساندیم. الان خطرناک تر هستیم. مهاجمین ما از هر فرصتی برای گلزنی استفاده می کند. فوتبال مالکانه ای که ما بازی می کنیم، باعث می شود که بر تیم رقیب چیره شویم. در همان زمان واکنش به بازی ما باعث می شود که فضا های بیشتری در اختیار داشته باشیم. 

گوندوعان در ادامه نیز گفت:

تیم هایی هستند که بتوانند ما را متوقف کنند، اول از همه خودمان. ممکن است الان وضعیت بسیار خوبی داشته باشیم، اما در ادامه فصل ممکن است شرایط تغییر کند. به نظرم بازی های ملی در خوب موقعی به سراغ ما آمدند. ما در بازی های گذشته سختی و فشردگی بیشتری را نسبت به اوایل فصل تجربه کردیم. الان باید امیدوار باشیم که بازیکنی در دیدار های ملی مصدوم نشود. به نظرم در ماه های نوامبر، دسامبر و ژانویه لیگ به طور رسمی آغاز می شود. بازی های زیادی در این مقطع از فصل وجود دارد. باید به همه ثابت کنیم که شروع خوب اول فصل ما اتفاقی نبوده است. 

منچستر سیتی در حال حاضر با سی و یک امتیاز از یازده بازی گذشته خود در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

4416