سری آ؛ برد ارزشمند یوونتوس و رم در شب توقف ناپولی

سری آ؛ برد ارزشمند یوونتوس و رم در شب توقف ناپولی

وبسایت رسمی برنامه نود - ناپولی همچون اینتر در این هفته از سری آ متوقف شد.

به گزارش وبسایت نود، با توقف ناپولی و اینتر، همه چیز در هفته دوازدهم فوتبال ایتالیا، به نفع یوونتوس رقم خورد تا بیانکونری حالا فقط یک امتیاز با صدر جدول فاصله داشته باشد.

در هفته دوازدهم سری آ، کالیاری 2-1 از سد ورونا گذشت، کیه وو در خانه خود دست به کار بزرگی زد و ناپولی را با تساوی بدون گل متوقف ساخت، این دومین تساوی ناپولی در این فصل بود و اگرچه تیم ساری همچنان صدرنشین است ولی حالا آن ها فقط یک امتیاز بیش تر از یوونتوس دارند.

دیدار جذاب فیورنتینا و آ اس رم در فلورانس با برتری 4-2 جالوروسی پایان یافت تا رم با این برد 27 امتیازی شود، البته آن ها همچنان در رده پنجم ایستاده اند. در این مسابقه ژرسون در دقایق 5، 30، مانولاس در دقیقه 50 و پروتی در دقیقه 87 گلزنی کردند. برای فیورنتینا هم ورتوت و سیمئونه در نقش گلزن ظاهر شدند.

در مسابقه دیگر هفته دوازدهم، یوونتوس در مقابل بنونتو قعرنشین به سختی 2-1 پیروز شد ولی با این برد 31 امتیازی شد و به رده دوم رسید. یوونتوس در روز جشن سالگرد 120 سالگی باشگاه، ابتدا در دقیقه 19 از حریف گل خورد، ولی در نیمه دوم هیگواین در دقیقه 57 بازی را 1-1 کرد و سپس در دقیقه 66 بود که کوادرادو با زدن گل دوم، پیروزی را برای یووه به ارمغان آورد. بنونتو دوازدهمین باخت فصلش را با این نتیجه پذیرفت.

یوونتوس هم حالا یک امتیاز بیشتر از اینتر دارد و یک امتیاز کمتر از ناپولی و در جایگاه دوم ایستاده است.

1878