منچسترسیتی 3-1 آرسنال؛ سیتیزن‌هایِ توقف ناپذیر

منچسترسیتی 3-1 آرسنال؛ سیتیزن‌هایِ توقف ناپذیر

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی باز هم به روند بردهایش در لیگ برتر انگلیس ادامه داد.

به گزارش وبسایت نود، در دیدار حساس هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه خود موفق شد با نتیجه 3-1 آرسنال را شکست دهد تا همچنان به یکه تازی خود در جزیره ادامه دهد.

در دومین دیدار روز یکشنبه از هفته یازدهم لیگ جزیره، منچسترسیتی در خانه خود اتحاد، با قضاوت مایکل الیور میزبان آرسنال بود. میهمان شروع بهتری در این مسابقه داشت و با پرس خوب در یک سوم دفاعی حریف، مانع از موقعیت سازی توسط سیتی در دقایق ابتدایی شد. اما بعد از گذر از دقایق ابتدایی، سیتی بازی را در دست گرفت، آن ها اولین فرصت جدی را توسط استرلینگ از دست دادند که او در یک قدمی دروازه نتوانست به توپ برسد و اثرگذار ظاهر شود.

اما فشار سیتی خیلی زود به ثمر نشست و این تیم به گل اول رسید. دقیقه 19 مسابقه بود که ابتدا ضربه دی بروین با مهار خوب چک همراه شد، اما در برگشت یک و دو دی بروین با فرناندینیو، با ضربه تمام کننده دی بروین به گوشه دروازه همراه شد و سیتی به گل اول رسید.

در ادامه نیمه اول، توپ و میدان از آن سیتی بود ولی یاران پپ در رسیدن به گل بعدی ناکام ماندند تا نیمه نخست با همان یک گل پایان یابد. با شروع نیمه دوم سیتی به یک گل ارزشمند رسید تا خیالش بابت برد تا حد زیادی راحت شود. دقیقه 48 فرار استرلینگ در عمق دفاع آرسنال، با خطای مونرئال همراه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد، آگوئرو از روی نقطه پنالتی بازی را 2-0 کرد.

بعد از این گل آرسنال با حضور لاکازت، جان تازه ای گرفت و تا دقایقی، تیم ونگر تیم برتر زمین بود. دقیقه 65 بود که لاکازت روی حرکت تیمی خوب بازیکنان آرسنال، توانست نه دقیقه بعد از ورودش به زمین، بازی را 2-1 کند و آرسنال با امیدواری بیشتر بازی را ادامه دهد. اما در ادامه سیتی دوباره جریان بازی را در دست گرفت و بعد از دست دادن یکی دو موقعیت خوب به گل بعدی رسید.

دقیقه 74 فرار سیلوا از جناح راست با پاس عرضی این بازیکن همراه شد و ژسوس دروازه چک را باز کرد، البته این گل در شرایط آفساید به ثمر رسید ولی داور آن را پذیرفت.

در نهایت سیتی با حفظ همین برتری، به سه امتیاز دیگر رسید تا با 31 امتیاز و تفاضل گل 31، صدرنشین مقتدر لیگ برتر باشد. آرسنال با 19 امتیاز، ششم است.

1878