پوچتینو: مربیگری در تاتنهام را با هیچ شغلی در دنیا عوض نمی کنم

پوچتینو: مربیگری در تاتنهام را با هیچ شغلی در دنیا عوض نمی کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آرژانتینی تاتنهام تاکید کرده به این باشگاه متعهد است. 

به گزارش وبسایت نود، مائوریسیو پوچتینو که پیروزی ۳-۱ تیمش مقابل رئال مادرید و همچنین عملکرد درخشانش در تاتنهام در سال های اخیر باعث شده مورد توجه باشگاه های بزرگ دنیا از جمله رئال مادرید قرار بگیرد در جدیدترین مصاحبه اش عنوان کرده در این باشگاه خوشحال است و حاضر نیست مربیگری در تاتنهام را با هیچ شغلی در دنیا عوض کند. 

پوچتینو که تا سال ۲۰۲۱ با تاتنهام قرارداد دارد به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

مهمترین و بهترین باشگاه دنیا برای من تاتنهام است. من برای اینکه بتوانم در کارم موفق شوم باید چنین احساسی داشته باشم و در تاتنهام از این احساس برخوردار هستم. بدون داشتن اعتماد نمی توانید بین خودتان و سران باشگاه رابطه خوبی درست کنید. ۱۰۰ درصد تمرکز من روی تاتنهام است. آنقدر روی کارم تمرکز کردم که حاضر نیستم مربیگری تاتنهام را با هیچ شغلی در دنیا عوض کنم. این باشگاه شایسته این است که کارکنانی داشته باشد که تنها به این باشگاه، هواداران و بازیکنانش فکر کنند. تاتنهام باشگاه شگفت انگیزی است و مهم است که پاسخ اعتماد آن ها را بدهیم. 

پیش از آمدن به تاتنهام افراد زیادی به من گفتند که داشتن رابطه خوب با دنیل لوی بسیار سخت است اما او از نظر من آدم بزرگ است. او به من اعتماد دارد و من هم به او اعتماد دارم. من خیلی به آینده ام فکر نمی کنم چون تمرکزم روی امروز است. اینجا خوشحالم و اتفاقات اطرافم اهمیت چندانی نمی دهم. مهمترین چیز داشتن اعتماد بین کادر فنی و باشگاه است و زمانی که چنین اعتمادی در باشگاهی مثل تاتنهام با پتانسیل بالا وجود داشته باشد شما باید تلاش کنید تیمی قدرتمندی و پیروز بسازید. 

۲۰۳۱