الکسیس سانچز در راه بایرن مونیخ؟ رومنیگه: او تیم آینده اش را انتخاب کرده و ژانویه جدا خواهد شد

الکسیس سانچز در راه بایرن مونیخ؟ رومنیگه: او تیم آینده اش را انتخاب کرده و ژانویه جدا خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - کارل هاینز رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که الکسیس سانچز، ستاره باشگاه آرسنال، تیم بعدی خود را انتخاب کرده و ماه ژانویه به آن می پیوندد. 

به گزارش وبسایت نود، با وجود شایعاتی مبنی بر رفتن سانچز به منچسترسیتی، رومنیگه نیز تاکید می کند که سانچز قبلا با یک باشگاه به توافق رسیده است.

به نقل از FOURFOURTWO، در تابستان گذشته منچسترسیتی و پپ گواردیولا از مشتریان پرو پا قرص سانچز بودند، اما ونگر به دلیل اینکه منچسترسیتی رقیب آن ها در کسب قهرمانی لیگ برتر انگلیس است، به پیشنهاد آن ها جواب رد داد. آرسن ونگر نیز در آخرین مصاحبه خود عنوان کرد:

شما فکر می کنید که سیتی بار دیگر به دنبال الکسیس می آید. اما من چنین فکری نمی کنم.

به هر حال رومنیگه تایید کرد که دیگر شانسی برای خریدن سانچز وجود ندارد. او طی مصاحبه ای با شبکه اسکای در این خصوص گفت: 

من فکر می کنم که سانچز مقصد بعدی خود را انتخاب کرده است و فکر می کنم که در های مذاکره برای خرید الکسیس در ماه ژانویه بسته باشد.

همچنین او ادامه نیز افزود:

سانچز گزینه ما برای جانشینی روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ نبود، زیرا او اصلا یک مهاجم نوک تخصصی نیست. گزینه های محتمل برای خریدن یک مهاجم در ژانویه محدود تر از قبل شده اند. اگر شما مهاجمی خوب همچون لواندوفسکی در اختیار داشته باشد، برای مهاجم دوم و ذخیره ی آن، پول زیادی خرج نخواهید کرد. ما آماده خرج کردن پول های کلان نیستیم. اما ممکن است گزینه ی خوبی وجود داشته باشد و برای آن نباید پول زیادی خرج کرد. این گزینه منطقی و خوبی برای ما محسوب می شود.

بایرن مونیخ در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به لایپزیگ در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد.

4416