کاوانی: برای افسانه شدن فوتبال بازی نمی کنم

کاوانی: برای افسانه شدن فوتبال بازی نمی کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - پاریسن ژرمن در ادامه نتایج درخشان خود در فصل جاری، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ 1 فرانسه در زمین آنژه به پیروزی پرگل 5 بر صفر رسید. ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای پاریسی ها در این بازی یکصدمین گل خود با لباس این تیم را در لیگ فرانسه به ثمر رساند.

به گزارش وبسایت نود، ادینسون کاوانی، مهاجم بلند قامت و گلزن پاریسن ژرمن از زمان جدایی زلاتان ابراهیموویچ از این تیم تبدیل به ستاره خط حمله پاریسی ها شده است و فصل گذشته با به ثمر رساندن 35 گل بهترین گلزن لیگ فرانسه لقب گرفت. او پس از به ثمر رساندن یکصدمین گل خود با پیراهن این تیم برابر آنژه در پیروزی پنج بر صفر اذعان کرد که هدفش تبدیل شدن به یک بازیکن افسانه ای نیست.

کاوانی با درخشش برابر آنژه دو گل از پنج گل تیمش را به ثمر رساند تا در 11 بازی 13 گل به ثمر رسانده باشد و به همراه رادامل فالکائوی کلمبیایی، مهاجم موناکو در صدر جدول گلزنان لیگ 1 فرانسه قرار گیرد. در پایان بازی این مهاجم بلند قامت اذعان داشت که بیشتر علاقمند به کسب عناوین و موفقیت های تیمی است تا اینکه بخواهد به عنوان یکی از بهترین گلزنان تاریخ این تیم شناخته شود.

به گزارش fourfourtwo، کاوانی در این خصوص گفت: 

تلاش می کنم تا بهترین بازی هایم را برای تیم انجام دهم و همه تلاشم را به کار گیرم. فوتبال اینگونه است که ما امروز در این موقعیت قرار داریم و نمی دانیم فردا در چه جایگاهی قرار خواهیم داشت. به همین دلیل من با تمام وجود تلاش می کنم و اگر شرایط خوب پیش برود برای خودم، تیم، باشگاه و هواداران خوشحال می شوم.

اما برای تبدیل به یک افسانه شدن بازی نمی کنم. برای لذت بازی می کنم، برای برای آن حسی که به عنوان یک بازیکن فوتبال دارم بازی می کنم. یک بعد از ظهر زیبا را گذراندیم، چون به اینجا آمدیم تا ببریم و سه امتیاز را کسب کنیم و به آن دست یافتیم. پس خوشحال هستیم چون توانستیم کارهای مهمی را امروز به انجام برسانیم.

دو گل دیگر از 5 گل پاریسن ژرمن در بازی برابر آنژه را کیلیان امباپه به ثمر رساند و گل دیگر را یولین درکسلر وارد دروازه حریف کرد.

1721