دروازه‌بان ریدینگ: می‌خواهم تجربیاتم را در اختیار جوانان عمانی بگذارم

دروازه‌بان ریدینگ: می‌خواهم تجربیاتم را در اختیار جوانان عمانی بگذارم

دروازه‌بان ریدینگ: می‌خواهم تجربیاتم را در اختیار جوانان عمانی بگذارم

علی الحبسی پس از این‌که به ریدینگ انگلیس پیوست گفت: تا به حال تجربیات خوبی به دست آورده‌ام که می‌خواهم در اختیار نسل‌ جوان و علاقه‌مند به فوتبال در کشورم بگذارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه ریدینگ که در دسته دوم فوتبال باشگاهی انگلیس حضور دارد اعلام کرده که با علی الحبسی دروازه‌بان بلند قامت عمانی برای دو فصل قرارداد بست.

علی الحبسی که هم اکنون 34 سال دارد، به تیمی پیوسته که سرمربی‌اش استیو کلارک است؛ سرمربی‌ای که سابقا هم این بازیکن را در تیم دیگری در اختیار داشت.

ردینگ حالا در اردویی تمرینی در بنکوک تایلند به سر می‌برد و از الحبسی هم خواسته شده تا به آن‌ها ملحق شود.

کلارک الحبسی را که سابقا در بولتون واندررز و ویگان اتلتیک بازی می‌کرد را ستایش می‌کند و می‌گوید: علی دروازه‌بان منظم و باهوشی است و ما او را در زمان حاضر نیاز داریم. من از داشتن او خوشحالم زیرا آمادگی‌هایش برای ما سودمند خواهد بود. علی در هر دو دسته فوتبال انگلیس سابقه حضور دارد و بنابراین تجربیات خوبی دارد؛ او دروازه‌بان بزرگی است.

این دروازه‌بان در رابطه با ادامه بازیکنی‌اش گفت: می‌خواهم فوتبالم را در دو سال آینده به پایان برسانم. تا به حال تجربیات خوبی به دست آورده‌ام که به گمانم ارزشمند است که در اختیار نسل‌ جوان و علاقه‌مند به فوتبال در کشورم بگذارم.

الحبسی تا به حال در تیم‌های المضیبی،‌ النصر، لیژ نروژ، بولتون و ویگان بازی کرده‌ است.

او سابقه بیش از 110 بازی باشگاهی در انگلیس و 100 بازی ملی را دارد.