فوتبال ساحلی جام بین قاره ای؛ ایران 4 - روسیه 2/ ایران به مقام سوم رسید

فوتبال ساحلی جام بین قاره ای؛ ایران 4 - روسیه 2/ ایران به مقام سوم رسید

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار رده بندی جام بین قاره ای در امارات به مصاف روسیه رفت.

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار تیم فوتبال ساحلی کشورمان که در مرحله گروهی مغلوب روسیه شده بود، موفق شد انتقام شکست دور گروهی را از روسها گرفته و با این پیروزی عنوان سومی این رقابتها را از آن خود کند.

 بازیکنان روسیه در یک حرکت زیبا دروازه ایران را باز کردند؛ بازیکن شماره 10 روسیه شوت سرضربی را به سمت دروازه ایران زد که توپ در دهانه دروازه با دخالت دیگر بازیکن روس به گل اول این بازی به سود روسیه تبدیل شد.

 حمید بهزادپور دروازه بان دوم ایران پس از چند روپایی و پیشروی به سمت میانه میدان، با یک شوت سنگین دروازه روسیه را هدف گرفت و گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

 محمد احمدزاده کاپیتان تیم فوتبال ساحلی کشورمان روی یک پاس عرضی و چرخش بسیار زیبا در حالتی نامتعادل موفق شد گل دوم ایران را به ثمر برساند.

در دو صحنه پی در پی روسیه صاحب دو ضربه کاشته از فاصله بسیار نزدیک به دروازه ایران شد که در هر دو ضربه بازیکنان روسیه ناموفق بودند و نتوانستند این ضربات را به گل تبدیل کنند.

 با وجودی که روسها ضربات کاشته نزدیک را با بی دقتی از دست دادند، اما محمد مرادی بازیکن ایران ضربه کاشته از جلوی دروازه ایران را به زیبایی به سمت دروازه روسیه شلیک کرد و گل سوم ایران به ثمر رسید.

 در حالیکه اکبری صاحب توپ بود، اما بازیکن روسیه از غفلت او نهایت استفاده را برد و پس از توپ ربایی و ارسال پاس، بازیکن شماره 9 روسیه را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن هم گل دوم روسها را به ثمر رساند.

روی حرکت خوب مسیگر، دروازه بان روسیه برای دومین بار مرتکب خطا شد تا ایران صاحب یک ضربه پنالتی شود.

 مصطفی کیانی ضربه کاشته تیم ایران را به زیبایی به گوشه دروازه روسیه زد تا اختلاف به دو گل برسد.

پیمان حسینی موقعیت بسیار خوب روسیه را دفع کرد و مانع از به ثمر رسیدن گل سوم روسیه شد.

خلاصه بازی تیم های ایران و روسیه را اینجا ببینید.

2081