زانتی: کسب اسکودتو توسط اینتر، بیش از حد انتظار است

زانتی: کسب اسکودتو توسط اینتر، بیش از حد انتظار است

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر میلان در حال حاضر روز های بسیار خوبی را در سری آ تجربه می کند، اما زانتی معتقد است که قهرمانی سری آ، کمی زیاده خواهی است.

به گزارش وبسایت نود، اینتر در یازده بازی خود در سری آ نه برد و دو تساوی به دست آورده است و با دو امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در رده دوم قرار دارد. 

به نقل از وبسایت FOURFOURTWO، اینتر میلان آخرین بار در سال 2010 موفق به قهرمانی در سری آ همراه با ژوزه مورینیو شدند. آن ها بعد از فصل 2011-12 نتوانستند جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. اما آن ها در این فصل بعد از آمدن اسپالتی از رم، جان تازه ای گرفتند. اما خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر معتقد است که هنوز اینتر توانایی کسب قهرمانی سری آ را ندارد. 

او در این باره گفت:

در مورد اسکودتو باید بگویم که تیم هایی هستند که از ما ترکیب قوی تری دارند. با تشکر از اسپالتی و بقیه بازیکنان، فضای بسیار خوبی اطراف باشگاه است. پیروز شدن همیشه سخت است، اما مهم ترین مسئله برای ما این است که داریم خودمان را در حدو اندازه های یک قهرمان نشان می دهیم. هدف ما رفتن به لیگ قهرمانان اروپا است، زیرا لیگ قهرمانان یک رقابت بسیار مهمی است و به پیشرفت باشگاه کمک شایانی می کند.

زانتی در ادامه نیز افزود:

امسال تصمیم گرفتیم که سرو سامانی به تیم های پایه بدهیم و این موضوع به ما کمک می کند تا تیم بهتری داشته باشیم. اینتر همیشه باید تیم های پایه را جدی بگیرد. ما باید به همراه هواداران کمک کنیم تا اینتر را جایگاهی که به آن تعلق دارد باز گردانیم.

اینتر در حال حاضر با سی و یک امتیاز در رده دوم سری آ ایتالیا قرار دارد. آن ها روز یک شنبه به مصاف تورینو خواهند رفت.

4416