میشائیل تسورک: اوبامیانگ می تواند بهتر بازی کند

میشائیل تسورک: اوبامیانگ می تواند بهتر بازی کند

وبسایت رسمی برنامه نود - میشائیل تسورک مدیر ورزشی دورتموند معتقد است که مقصر دانستن اوبامیانگ در نتایج این تیم به دلیل گل نزدن در هفته های اخیر پیش از دیدار با بایرن مونیخ کار اشتباهی است. 

به گزارش وبسایت نود، دو تیم بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ از هفته یازدهم بوندس لیگا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم می روند. 

به نقل از وبسایت fourfourtwo، اوبامیانگ در چهار بازی آخر خود در تمام رقابت ها نتوانسته گلی به ثمر برساند. او همچنین در دیدار مقابل آپوئل نیکوزیا قبرس در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد تا تیمش به تساوی 1-1 بسنده کند. البته لازم به ذکر اوبامیانگ در این فصل 15 گل به ثمر رسانده و میشائیل تسورک نیز معتقد است که متهم کردن اوبامیانگ در این شرایط کار درستی نیست.

او طی مصاحبه ای با بیلد در این خصوص گفت:

البته اوبامیانگ می تواند بهتر کار کند. او همین این موضوع مهم را می داند. اما در این شرایط، منطقی نیست که اوبامیانگ را زیر سوال ببریم. در دو هفته گذشته بسیاری از بازیکنان می توانستند بهتر از این ها کار کنند. اگر می خواهیم بایرن مونیخ را شکست دهیم، نیاز داریم خیلی بهتر از این ها عمل کنیم. تیم ما کیفیت لازم را دارد. ما در ورزشگاه خانگی و در مقابل هواداران خودی بازی می کنیم. ما بایرن مونیخ در سال های گذشته شکست داده ایم. 

تسورک در ادامه نیز گفت:

البته الان فرم و وضعیت خوبی نداریم. بایرن در شش بازی گذشته خود پیروز شده است و ما نتوانستیم در پنج بازی آخر به جز دیدار مقابل ماگدبورگ پیروز شویم. با این تفاسیر، ما شانس متوقف کردن این اوضاع را داریم. ما همه کار انجام خواهیم داد. 

دورتموند در حال حاضر با سه امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در رده دوم بوندس لیگا قرار دارد. آن ها همچنین با چهار امتیاز از دو بازی گذشته خود در رده سوم لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند و با تیم دوم یعنی رئال مادرید پنج امتیاز اختلاف دارند و به همین جهت از شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا برخودار هستند.

4416