شکست خانگی صنعت نفت مقابل گسترش فولاد

شکست خانگی صنعت نفت مقابل گسترش فولاد

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر با شکست تیم میزبان خاتمه یافت.

به گزارش وبسایت نود ، در آخرین دیدار از هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست یک بر صفر تیم میزبان به اتمام رسید.

پیمان بابایی در دقیقه سوم این مسابقه توانست تک گل بازی را به ثمر رساند تا گسترش فولاد 11 امتیازی شود و به پله چهاردهم جدول صعود کند. صنعت نفت هم 13 امتیازی و در رتبه هشتم جدول باقی ماند.

این بازی به نوعی تقابل فیروز کریمی و فراز کمالوند در جامه سرمربیگری دو تیم تبریزی و‌ آبادانی بود که برنده آن مربی باتجربه‌تر بود. هر دو مربی فصل گذشته هدایتی تیمی را برعهده داشتند که امشب مقابلش قرار گرفتند.

گسترش فولاد : فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، پیمان بابایی، مصطفی سالاری، احمدرضا زنده‌روح، مسیح زاهدی، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان، یوسف سیدی و امید جهانبخش

صنعت نفت آبادان : ناصر سالاری، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، حسین ساکی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، زبیر نیک‌نفس، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا 

دقیقه 2 ( گل اول گسترش فولاد ) : پیمان بابایی بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد در دقایق ابتدایی مسابقه موفق شد دروازه صنعت نفت آبادان را باز کند.

دقیقه 5 : شوت از راه دور آگوستو سزار به شکلی زیبا به تیرک دروازه برخورد کرد .

دقیقه 7 : سانتر کرار جاسم روی دروازه با ضربه سر آگوستو سزار همراه شد که خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی تماشایی کرار از فاصله 35 متری را دخسوس با واکنش عالی راهی کرنر کرد.

دقیقه 55: درویشی با حرکت سریع وارد محوطه جریمه گسترش فولاد شد اما نتوانست ضربه آخر را بزند.

دقیقه 63: کرار در سمت راست محوطه بعد از برخورد با  فرهادی نقش بر زمین شد که برخلاف آبادانی‌ها داور باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 66: شوت جهانی ضرب لازم را نداشت و با مشایعت دخسوس توپ به اوت رفت.

دقیقه 73: پاس در عمق دقیق کرار به پشت مدافعان گسترش فولاد رفت و دخسوس با یک خروج به موقع و سریع توپ را مهار کرد.

دقیقه 88: روی ارسال توپ از کرنر سمت چپ زمین و دفع اشتباه دخسوس، با ضربه درویشی به نظر می‌رسید دروازه گسترش باز شده که داور و کمک اول او اعتقادی نداشتند که توپ از خط عبور کرده است. 

2020