شوخی وینچنزو مونتلا بعد از دیدار با آ اک آتن: مدتی است که مراسم تشییع جنازه ام را می بینم

شوخی وینچنزو مونتلا بعد از دیدار با آ اک آتن: مدتی است که مراسم تشییع جنازه ام را می بینم

وبسایت رسمی برنامه نود - وینچنزو مونتلا، سرمربی باشگاه آث میلان به شوخی عنوان کرد که  مدتی است مراسم کفن و دفن خود را در میلان می بیند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم آ اک آتن و میلان در یونان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه 0-0 رضایت دادند.

به نقل از وبسایت ESPN، میلان در هفت بازی گذشته خود از اوایل ماه اکتبر تنها یک برد کسب کرده و در این مدت نیز به رم، اینتر و یوونتوس نیز باخته است و در دو هفته اخیر هم نتوانسته از سد آ اک آتن عبور کند. با وجود آن که میلان شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد دارد، مونتلا طی هفته های اخیر به دلیل نتایج ضعیف تحت فشار خبرنگاران و هواداران قرار گرفته است. مونتلا طی مصاحبه ای با شبکه اسکای اسپورتس در این باره گفت:

بازی حساسی را مقابل آ اک داشتیم. البته بازی های آینده نیز سخت خواهد بود. سوس به دلیل مشکل جزئی عضلانی در این دیدار غایب بود، ولی هفته آینده بازی خواهد کرد. مدتی است که مراسم تشییع جنازه خود می بینم. این به شما ایده ها و دید فکری جدیدی خواهد داد. خارج از شوخی، باشگاه به من اعتماد دارد. 

مونتلا در ادامه نیز گفت:

حقیقتا باید بیشتر کار کنیم. من می بینم که بازیکنان اشتیاق زیادی برای کار کردن دارند و با کیفیت هستند. هفته های گذشته ما موقعیت های بیشتری خلق می کردیم، اما دفاع خوبی نداشتیم. الان به اندازه قبل خلاق نیستیم، اما اجازه خلق موقعیت به حریف هم نمی دهیم. من در تیمم کیفیت زیادی می بینم. باید بیشتر کار کنیم تا اعتماد به نفس و شخصیت بیشتری کسب کنیم.  هنگامی که توپ را در اختیار داریم باید مسئولیت پذیر تر باشیم.

4416