نتایج لیگ اروپا؛ توقف آرسنال و در شب پیروزی هرتابرلین و لاتزیو

نتایج لیگ اروپا؛ توقف آرسنال و در شب پیروزی هرتابرلین و لاتزیو

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا با توقف آرسنال و پیروزی لاتزیو به پایان رسید.

به گزارش وبسایت نود، دور چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا با برگزاری ۱۱ بازی در ساعت ۲۲:۳۵ به پایان رسید. در گروه هفتم تیم ویکتوریا پلژن توانست با نتیجه 4-1 در مقابل لوگانو به پیروزی برسد.

در گروه هشتم آرسنال که با ترکیب دوم خود پا به میدان گذاشته بود، نتوانست از سد ستاره سرخ بلگراد عبور کند و این دیدار با نتیجه 0-0 به پایان رسید. در دیگر دیدار این گروه کلن توانست با نتیجه 5-2 باته بوریسوف را شکست دهد. در این گروه آرسنال با ده امتیاز در صدر قرار دارد، ستاره سرخ با پنج امتیاز در رده دوم و تیم های باته بوریسوف و کلن به ترتیب با چهار و سه امتیاز در رده های سوم و چهارم جای دارند.

در گروه نهم تیم ویتوریا گیمارش توانست با یک گل مارسی را شکست دهد و دو تیم رد بول سالزبورگ و قونیه اسپور نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در گروه دهم هرتابرلین با دو گل داویه سلکه از سد زوریا گذشت و بیلبائو نیز توانست با یک گل یاران سامان قدوس را در خانه شکست دهند. در این گروه اوسترشوندز با هفت امتیاز در صدر جدول است و زوریا، بیلبائو و هرتابرلین نیز به ترتیب با شش، پنج و چهار در رده های دوم تا چهارم جای گرفته اند.

در گروه یازدهم لاتزیو توانست گل به خودی بازیکنان نیس در دقایق آخر به پیروزی ارزشمند 1-0 برسد. ویتسه نیز با دو گل از زولته وارخم شکست خورد. 

در آخرین گروه نیز رئال سوسیه داد با سه گل اسکوپیه واردار را شکست داد و روزنبرگ و زنیت سن پترزبرگ به تساوی 1-1 رسیدند.

برای مشاهده خلاصه بازی آرسنال و ستاره سرخ بلگراد اینجا را کلیک کنید.

4416