راموس: به آخر خط نرسیده ایم، جواب منتقدین را می‌دهیم

راموس: به آخر خط نرسیده ایم، جواب منتقدین را می‌دهیم

وبسایت رسمی برنامه نود - راموس به آینده خوشبین است.

به گزارش وبسایت نود، با وجود تحمل دو شکست و ارائه نمایشی نه چندان خوب در دیدار مقابل تاتنهام، سرخیو راموس ستاره رئال مادرید مدعی است که آن ها هنوز هم در مسیر موفقیت قرار دارند و پاسخ منتقدین را خواهند داد. راموس درباره شرایط تیم زیدان چنین نظری دارد:

درک می کنم که هواداران بابت نتایج اخیر تیم، ناامید شده باشند ولی رئال مادرید همیشه سخت مبارزه کرده است و برگشته است. جواب آنهایی را که تصور می کنند کار ما تمام شده، خواهیم داد. از تجربه ام در رئال مادرید، می دانم وقتی دو بازی پیاپی را ببازید، انتقادها سرازیر می شود، اما ما باید آرام و متحد باشیم. هنوز در رقابت های لیگ قهرمانان شانس داریم، بنابراین باید با حفظ آرامش و خونسردی، اتحادمان را حفظ کنیم و باور داشته باشیم که رئال مادرید توانایی بازگشت را دارد.

فکر می کنم نتیجه دیدار با تاتنهام قدری گول زننده بود. البته که کار آن ها را زیر سوال نمی برم، اسپرز تیم عالی ای است که بازی خیلی خوبی هم انجام داد ولی ما هم اتفاقات خوبی در زمین رقم زدیم که تحت الشعاع نتیجه مسابقه قرار گرفت. خوشحالیم که دورتموند مقابل حریفش مساوی کرد و حالا ما شانس خوبی داریم.

1878