دله الی:از برد مقابل رئال مادرید شگفت زده نشدم

دله الی:از برد مقابل رئال مادرید شگفت زده نشدم

وبسایت رسمی برنامه نود - دله الی معتقد است که از نمایش خوب تیمش در دیدار مقابل رئال مادرید تعجب نکرده است و همچنین می گوید باید گل های بیشتری به ثمر می رساندند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم تاتنهام و رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3-1 به سود میزبان به پایان رسید. گل های این بازی را دله الی (دو بار) و اریکسن برای تاتنهام و کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید به ثمر رساندند. 

به نقل از وبسایت FOURFOURTWO، دله الی ستاره بی چون چرای تاتنهام در بازی دیشب اعتقاد دارد که از پیروزی تیمش در بازی دیشب تعجب نکرده است. او در مصاحبه ای با BT SPORT، در این خصوص گفت:

حقیقتا زیاد از این برد تعجب نکردم. ما در بازی قبل در سانتیاگو برنابئو بعد از اتمام بازی با هم دیگر صحبت کردیم و فهمیدیم که موقعیت های زیادی را گل نکردیم و اگر کمی بهتر عمل می کردیم می توانستیم به پیروزی برسیم. من فکر می کنم که می دانستیم اگر در عقب زمین عملکرد خوبی داشته باشیم و بهتر از بازی قبل دفاع کنیم، شانس پیروزی داریم و با تیمی که در حال حاضر داریم می خوایم در تمامی مسابقات برنده باشیم.

او در ادامه نیز گفت:

نمایش بسیار خوبی از خود به جای گذاشتیم. موقعیت های زیادی را در زمین خلق کردیم و نقشه خود را به خوبی در بازی اجرا کردیم. می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم، اما با این وجود از نتیجه بسیار خوشنودیم.

تاتنهام با برد مقابل رئال مادرید صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مسجل نمود. آن ها روز یک شنبه در چهارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف کریستال پالاس خواهند رفت.

4416