هری کین: تاتنهام توانایی شکست دادن هر تیمی را دارد

هری کین: تاتنهام توانایی شکست دادن هر تیمی را دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - هری کین مهاجم ملی پوش باشگاه تاتنهام معتقد است که تیمش توانایی رقابت با هر تیمی را دارد. 

به گزارش وبسایت نود، دو تیم تاتنهام و رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان توانست با دو گل دله الی و کریستین اریکسن با حساب 3-1 از سد لوس بلانکوس بگذرد. تک گل رئال در این بازی را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. 

به نقل از وبسایت FOURFOURTWO، هری کین که حضورش در بازی مقابل رئال مادرید به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در هاله ای از ابهام قرار داشت، از ابتدا در ترکیب تیمش حضور یافت و توانست یک پاس گل بدهد. او همچنین روی گل اول تاثیر مستقیم داشت. هری کین پس از بازی به خبرنگاران گفت:

هنوز دو بازی دیگر در گروه باقی مانده است و راه زیادی در پیش داریم. ما باید آمادگی خود را در دو بازی آینده مقابل دورتموند و آپوئل نیز حفظ کنیم، تا ببینیم در مرحله بعد به مصاف چه تیمی خواهیم رفت. احساس می کنم که توانایی غلبه کردن به هر تیمی را داریم. در لیگ قهرمانان شما باید تیم های بزرگ را شکست دهید تا بتوانید به مراحل بعدی راه پیدا کنید و این چیزی است که ما برای آن تلاش می کنیم.

تاتنهام باید روز یک شنبه به مصاف کریستال پالاس برود. آن ها همچنین با هشت امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در رده سوم لیگ برتر انگلستان قرار دارند.

4416