پوچتینو: تاتنهام شایسته حضور در جمع بهترین‌های اروپاست

پوچتینو: تاتنهام شایسته حضور در جمع بهترین‌های اروپاست

وبسایت رسمی برنامه نود - پوچتینو از پیروزی تیمش مقابل رئال مادرید بسیار خوشحال است.

به گزارش وبسایت نود، تاتنهام با ارائه یک نمایش برتر موفق شد در ومبلی 3-1 رئال مادرید را شکست دهد تا در پایان شب چهارم، صدرنشین گروه هشتم لیگ قهرمانان شوند و صعودشان به دور بعد قطعی شود. پوچتینو درباره پیروزی ارزشمند تیمش مقابل مدافع عنوان قهرمانی اروپا گفت:

این چنین بردهایی می تواند بیشتر ما را در سطح اروپا نشان دهد و توانایی هایمان را به رخ بکشد. اکنون در جایی قرار داریم که می خواستیم باشیم. امیدواریم در جایگاه مناسب در گروه مان قرار گیریم و قرعه ای خوب در دور حذفی نصیب مان شود. دیدید که تاتنهام چه تیم بزرگی است و با حضور 80 هزار تماشاگر، موفق به شکست دادن رئال مادرید شد. اسپرز شایسته حضور در جمع بهترین هاست و نه فقط در انگلیس، بلکه در کل اروپا.

بعد از فصل قبل که در گروه خیلی سختی قرار گرفتیم و صعود نکردیم. مساله مهم برای من صعود تیم است که این اتفاق رقم خورد. اکنون آن چیزی که برایمان حائز اهمیت است این است که در مرحله بعد قرار داریم و از نظر فیزیکی و ذهنی قوای مبارزه با تیم های بزرگ اروپا را داریم. از برد مقابل تیم بزرگ رئال مادرید خوشحالیم ولی اگر تا پایان فصل از این بردها نداشته باشیم، این پیروزی هیچ اهمیتی ندارد. احساس آرامش، خوشحالی و خونسردی دارم و به فکر بازی بعدی تیمم هستم. حالا باید یکشنبه در لیگ برتر پیروز شویم.

1878