گروه G لیگ قهرمانان؛ تساوی بشیکتاش در مقابل موناکو و پیروزی پورتو مقابل لایپزیگ

گروه G لیگ قهرمانان؛ تساوی بشیکتاش در مقابل موناکو و پیروزی پورتو مقابل لایپزیگ

وبسایت رسمی برنامه نود - از گروه G رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در هفته چهارم، تیم بشیکتاش در دیداری که زودتر از سایر بازی ها برگزار شد مقابل موناکو به تساوی 1-1 دست یافت و پورتو در خانه مقابل لایپزیگ توانست با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.

به گزارش وبسایت نود، با این نتایج بشیکتاش با ده امتیاز در صدر، پورتو با شش امتیاز در رده دوم و لاپیزیگ و موناکو به ترتیب با چهار و دو امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در دیدار نخست امشب که از 20:30 در ورزشگاه وودافون برگزار شد، بشیکتاش نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 مقابل موناکو دست یابد. در این دیدار ابتدا تیم مهمان توسط رونی لوپس توانست در ثانیه های پایانی نیمه اول به گل برسد، اما در نیمه دوم این بشیکتاش بود که توانست با حملات فراوانی که انجام داد توانست در دقیقه پنجاه و چهار از روی نقطه پنالتی توسط تسون به گل تساوی دست یابد.

حملات دو تیم در ادامه بازی نیز نتیجه نداد تا این بازی با همان تساوی 1-1 به پایان برسد.

در دیگر دیدار که در ورزشگاه خانگی پورتو برگزار شد، دو تیم پورتو و لایپزیگ به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد. در ابتدا هررا تیم میزبان را پیش انداخت، اما در اوایل نیمه دوم تیمو ورنر بازی را به تساوی کشاند. در ادامه حملات پورتو نتیجه داد و این تیم توانست توسط پریرا به گل دوم برسد. پورتو در آخرین دقایق بازی هم توانست توسط مکسی پریرا گل سوم را به ثمر برساند.

در ادامه نیز لایپزیگ کنترل بازی را به دست گرفت، اما نتوانستند به گل برسند. 

4416