دو مهاجم سرشناس آرسنال هدف زمستانی بایرن مونیخ برای تقویت خط حمله

دو مهاجم سرشناس آرسنال هدف زمستانی بایرن مونیخ برای تقویت خط حمله

وبسایت رسمی برنامه نود - به نظر می رسد هاینکس سرمربی بایرن مونیخ برنامه ویژه ای برای تقویت خط حمله خود در نقل و انتقالات زمستانی دارد و به دنبال دو مهاجم نوک آرسنال یعنی الکساندر لاکازت و دنی ولبک است.

به گزارش وبسایت نود، لواندوفسکی تنها مهاجم نوک بایرن مونیخ در این فصل در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد که به دلیل فشردگی بازی ها در سال منتهی به جام جهانی نمی تواند در تمامی بازی ها نود دقیقه بازی کند و بهتر است باشگاه به فکر تقویت خط حمله باشد.

به نقل از وبسایت بیلد، توماس مولر در این فصل بیشتر به عنوان مهاجم سایه به کار گرفته می شود و به نظر می رسد لاکازت و ولبک دو گزینه محتمل باشگاه باواریایی در فصل نقل و انتقالات زمستانی باشد. با وجود آن که لاکازت در تابستان گذشته به آرسنال پیوسته است، اما یک گزینه جدی برای به چالش کشیدن جایگاه لواندوفسکی در بایرن مونیخ به حساب می آید. لاکازت در لیون رابطه بسیار خوبی با کورنتین تولیسو، بازیکن بایرن مونیخ داشت و احتمالا تولیسو می خواهد با استفاده از این رابطه او را به آلیانز آرنا بیاورد. با تمام این مسائل به نظر نمی آید آرسنال لاکازت در صورت فروختن با مبلغ نا چیزی به بایرن مونیخ واگذار کند.

دیگر گزینه تقویت خط حمله بایرن مونیخ دنی ولبک ستاره سابق منچستریونایتد است. دنی ولبک بعد از پیوستن به آرسنال دچار مصدومیت های زیادی شد و همین موضوع باعث شد تا نتواند درخشش آنچنانی در آرسنال داشته باشد. اما ولبک به خاطر سرعت و قدرت بدنی بالایی که دارد می تواند چیز های زیادی به فاز تهاجمی بایرن مونیخ اضافه کند.

4416