یورگن کلوپ: الکس اوکسلید چمبرلین تمام توانش را در بازی به کار می گیرد

یورگن کلوپ: الکس اوکسلید چمبرلین تمام توانش را در بازی به کار می گیرد

وبسایت رسمی برنامه نود - یورگن کلوپ مربی آلمانی باشگاه لیورپول معتقد است که چمبرلین مانند دینامیت است.

به گزارش وب سایت نود، چمبرلین در تابستان گذشنه از آرسنال به لیورپول پیوست و تا کنون در ترکیب اصلی این تیم قرار نگرفته است و در اغلب اوقات نیز به عنوان یار تعویضی به میدان می آید. 

به نقل از وب سایت FOURFOURTWO، چمبرلین بعد از پیوستن به لیورپول مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفت و هنوز نتوانسته عملکردی خوبی از خود در آنفیلد نشان دهد. اما سرمربی لیورپولی نظری غیر از این دارد و معتقد است که چمبرلین بیش از حد زیر فشار قرار گرفته است. او یادداشتی در سایت This is Anfield در این خصوص نوشت:

من می خواهم در مورد چمبرلین صحبت کنم. او هر وقت به زمین بازی آمده است، کلاس بازی خود را نشان داده است. بازی هفته گذشته مقابل هادرسفیلد تاون می تواند مثال خوبی برای این موضوع باشد. وی وقتی می خواهد به بازی بیاید همچون دینامیت است. او همیشه رو به جلو بازی می کند و می خواهد موقعیت سازی کند و گل بزند. او در ملوود بسیار خوب تمرین می کند و این سعی و تلاش او باعث می شود تا این چنین نمایش هایی داشته باشد. او بیشترین کیفیت را در کار هایی که انجام می دهد دارد. 

او در ادامه نیز افزود:

من اطمینان دارم که او شوق و اشتیاق بیشتری برای فیکس بازی کردن دارد و البته که این فرصت به داده خواهد شد. او در حال حاضر تمام تلاش خود را به کار گرفته است و به همین خاطر احساس می کنم که چمبرلین خرید خوبی برای ما محسوب می شود.

لیورپول در حال حاضر با شانزده امتیاز در رده ششم لیگ برتر انگلستان قرار دارد. آن ها امشب (چهارشنبه) نیز در دیداری نسبتا آسان به مصاف ماریبور خواهند رفت.

4416