ماتیچ: نگران برخورد هواداران چلسی نیستم

ماتیچ: نگران برخورد هواداران چلسی نیستم

وبسایت رسمی برنامه نود - ماتیچ روز یکشنبه باید مقابل چلسی و هوادارانش قرار گیرد.

به گزارش وبسایت نود، نمانیا ماتیچ هافبک صرب منچستریونایتد که سه شنبه شب در مقابل تیم سابقش بنفیکا قرار گرفت، یکشنبه نیز باید مقابل دیگر تیم سابقش به میدان برود. ستاره صرب یونایتد نگران برخورد هواداران چلسی نیست. او درباره دیدار با آبی های لندن چنین نظری دارد:

وقتی در چلسی بازی می کردم، با صد درصد توان بازی میکردم. من با چلسی به دو قهرمانی در لیگ رسیدم و فکر می کنم هواداران به این موضوع احترام می گذارند ولی اگر نگذارند هم، مسئله ای نیست و با آن کنار می آیم. من سه سال و نیم در چلسی بودم که زمان زیادی است، قطعاً بازگشت به استمفوردبریج و بازی دوباره در این ورزشگاه، برایم خاص است. اما من یک بازیکن حرفه ای هستم و اکنون در تیم رقیب چلسی بازی می کنم. باید تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم به کار گیرم. نیاز نیست چیزی را به چلسی ثابت کنم، باید خودم را به باشگاه جدیدم ثابت کنم.

برای سه امتیاز مقابل چلسی به میدان می رویم، البته تیم حریف تیم قوی ای است، آن ها قهرمان انگلیس هستند و برای شان احترام قائلیم. ولی ما هم کیفیت خودمان را داریم. کسب برد در بازی های مهم بسیار عالی و لذت بخش است و ما نیز همین هدف را داریم.

1878