هواداران صنعت نفت به فیروز کریمی احترام بگذارند

هواداران صنعت نفت به فیروز کریمی احترام بگذارند

مدیراجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد هواداران با حمایت از این تیم بتوانند نفت را در مسیر موفقیت راهنمایی کنند.

مهران فرقانی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره بازی روز جمعه نفت آبادان و گسترش فولاد اظهار داشت: انتظار ما از هواداران نفت آبادان این است که مثل 30 دقیقه آخر بازی با داماش گیلانیان تیم خود را حمایت کنند. ما برای برد مقابل گسترش فولاد به تشویق های هواداران نیاز داریم. البته آنها فراموش نکنند که فیروز کریمی مربی کارنامه داری است و برای فوتبال ایران زحمت کشیده. پارسال هم در نفت آبادان زحمات زیادی کشید و تیم را حفظ کرد. هواداران بدانند احترام به فیروز کریمی احترام به صنعت نفت آبادان است.

وی ادامه داد: برد مقابل گسترش فولاد برای ما قابل دسترس است. باید خوش‌بین باشیم که بتوانیم با کسب پیروزی مقابل گسترش فولاد به بالای جدول برسیم. تیم های فیروز کریمی زیبا بازی می‌کنند و فکر می‌کنم بازی زیبایی از آب در بیاید.

مدیراجرایی نفت آبادان تاکید کرد: هواداران ما در این فصل زحمات زیادی کشیده‌اند و منتظر این مسابقه هستند. ما دوست داریم داور مسابقه کمترین اشتباه را داشته باشد. صنعت نفت همه زندگی مردم آبادان است و دوست داریم داور عدالت را رعایت کند.

فرقانی در پایان افزود: بی تردید انگیزه کادرفنی و بازیکنان و همدلی میان باشگاه و مردم باعث شده تا این نتایج را کسب کنیم. البته باید این روند را ادامه دهیم و انشاءالله مقابل گسترش فولاد سومین پیروزی متوالی را به دست می‌آوریم.