هاینکس: مارتینز ثبات را به خط هافبک بایرن مونیخ باز گردانده است

هاینکس: مارتینز ثبات را به خط هافبک بایرن مونیخ باز گردانده است

وبسایت رسمی برنامه نود - هاینکس سرمربی کهنه کار بایرن مونیخ، پس از کسب یک پیروزی سخت در زمین سلتیک اسکاتلند، به تمجید از عملکرد خاوی مارتینز، هافبک اسپانیایی خود پرداخت.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ در چارچوب شب چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در گلاسکو در یک بازی سخت با نتیجه 2 بر 1 سلتیک را شکست داد. خاوی مارتینز، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ که پس از بازگشت هاینکس به نیمکت این تیم پس از چند سال بازی در خط دفاعی به میانه میدان بازگشته است در دقیقه 76 گل برتری باواریایی ها را با ضربه سری که منجر به آسیب دیدگی اش نیز شد به ثمر رساند.

گلزنی مارتینز با ضربه سر که با برخورد او با مدافع سلتیک همراه بود باعث شکستگی ابروی او شد مورد توجه مربی بایرن مونیخ قرار گرفت. یوپ هاینکس، سرمربی 72 بایرن مونیخ پس از بازی به ستایش از این بازیکن پرداخت و گفت:

مارتینز در سال های اخیر اکثرا به عنوان یک مدافع میانی بازی کرده است اما من نظر دیگری دارم. از زمانی که او را دوباره در خط هافبک به بازی گرفتم ثبات به خط میانی و کل کار دفاعی ما بازگشته است. بعلاوه اینکه او روی ضربات شروع مجدد بسیار خطرناک است. او به شکل شگفتی آوری گل زیبای پیروزی بخش را برای ما به ثمر رساند که بازیکنان زیادی قادر به انجام این کار نیستند.

در ادامه کنفرانس خبری پس از بازی هاینکس در خصوص شرایط بازی گفت:

می دانستیم که بازی سختی در انتظارمان است. باید این را در نظر داشت که ما در مدت زمان کوتاهی تغییر مربی، شیوه متفات تمرینات و تعداد زیادی بازی سخت را تجربه کرده ایم. باید از تیمم به خاطر رقابت و پیروزی در این مسابقه پس از به تساوی کشیده شدن قدردانی کنم.

آرتورو ویدال که در دقیقه 59 تعویض شد واکنش تندی به این موضوع نشان داد، هاینکس در خصوص این مسئله هم گفت:

به خوبی بازیکنی را که دقیقه 59 تعویض شده است را می توانم درک کنم چون خودم زمانی یک فوتبالیست حرفه ای بوده ام. می توانم واکنش او و اینکه چرا عصبانی بوده است را متوجه شوم. اما در عین حال من باید به کل بازی نگاه کنم و به نظرم در آن زمان نیاز به یک تغییر داشتیم. او بازیکن خوبی است اما همه باید چنین تصمیماتی را بپذیرند و آرتورو هم از این قاعده مستثنی نیست.

بایرن مونیخ با پیروزی برابر سلتیک جایگاه خود در رده دوم گروه را مستحکم تر کرد تا ماه آینده در بازی سرنوشت ساز برابر پاریسن ژرمن در مونیخ به میدان رود.

1721