گروه B لیگ قهرمانان؛ پیروزی بی دردسر پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ مقابل اندرلخت و سلتیک

گروه B لیگ قهرمانان؛ پیروزی بی دردسر پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ مقابل اندرلخت و سلتیک

وبسایت رسمی برنامه نود - از گروه B رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در هفته چهارم، دو تیم پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ به مصاف حریفان خود رفتند و در پایان نیز موفق به کسب پیروزی شدند.

به گزارش وبسایت نود، با این نتایج جدول گروه B بدون تغییر باقی ماند و تیم پاریسن ژرمن با دوازده امتیاز در صدر، بایرن مونیخ با نه امتیاز دوم و سلتیک و اندرلخت نیز به ترتیب با سه و صفر در رده سوم و چهارم قرار گرفتند. با این وضعیت صعود پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ به دور بعد مرحله لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد.

دو تیم بایرن مونیخ و سلتیک از ساعت 23:15 در ورزشگاه سلتیک پارک به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد . گل اول بایرن مونیخ در این دیدار روی پاس اولرایش و فرار کومان به دست آمد.

بایرن مونیخ در این بازی لواندوفسکی را در اختیار نداشت. در ادامه سلتیک فشار خود را افزایش داد و توانست در دقیقه هفتاد و چهار توسط کالوم مک گرگور به گل برسد. اما شادی سلتیکی ها زیاد دوامی نداشت و سه دقیقه بعد بایرن مونیخ توانست روی ضربه سر خاوی مارتینز به گل برتری برسد.

دیگر بازی این گروه به میزبانی پاریسن ژرمن برگزار شد. پاریسی در یک بازی حساب شده و تقریبا آسان توانستند با 5 گل اندرلخت را از پیش رو بردارند. نکته جالب در این دیدار هت تریک کورزاوا مدافع چپ پاریسن ژرمن در این بازی بود. دو گل دیگر پاریس را وراتی و نیمار به ثمر رساندند.

ابتدا وراتی و نیمار در نیمه اول دو گل برای پاریسی ها به ثمر رساندند. اما در نیمه دوم این کورزاوا بود که در دقایق پنجاه و دو، هفتاد و دو و هفتاد و هشت سه گل دیگر پاریسن ژرمن را به ثمر رساند.

4416