گروه A لیگ قهرمانان؛ پیروزی منچستریونایتد مقابل بنفیکا و شکست بازل مقابل زسکا مسکو

گروه A لیگ قهرمانان؛ پیروزی منچستریونایتد مقابل بنفیکا و شکست بازل مقابل زسکا مسکو

وبسایت رسمی برنامه نود - از گروه A رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در هفته چهارم، منچستریونایتد در ورزشگاه الد ترافورد به مصاف بنفیکا که در پایان توانست با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد و زسکا مسکو نیز توانست در خانه بازل 2-1 از سد این تیم بگذرد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد با این پیروزی دوازده امتیازی شد و صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد. بازل و زسکا مسکو نیز با شش امتیاز از چهار بازی در رده دوم و سوم قرار دارند، اما بازل به دلیل گل زده بیشتر در خانه زسکا در رده دوم قرار دارد. بنفیکا نیز تنها تیم بدون امتیاز این گروه است.

منچستریونایتد در حالی به مصاف بنفیکا رفت که در ترکیب آن بازیکنانی همچون مک تومینای و جسی لینگارد از ابتدا بازی می کردند. در دقیقه پانزده مارسیال موفق شد تا یک پنالتی به نفع میزبان بگیرد ،اما خودش پشت توپ ایستاد و نتوانست توپ را گل کند. در دقیقه هجده این بار دخیا دروازه شیاطین سرخ را بسته نگه داشت. دخیا توانست شوت بسیار خوب دیگو گنکلوس را با دست چپ مهار کند.

در ادامه منچستریونایتد توانست کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیرد تا در ثانیه های پایانی نیمه اول شوت ماتیچ از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به تیرک دروازه و دروازه بان بنفیکا وارد دروازه شود. در دقیقه 78 نیز منچستریونایتد صاحب یک پنالتی دیگر شد و این بار بلیند توانست گل دوم را به ثمر برساند تا این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

در دیگر بازی این گروه نیز زسکا موفق شد در دیداری عجیب بازل را در سوئیس 2-1 شکست دهد تا اوضاع این گروه کمی پیچیده تر شود. بازل در نیمه اول با یک گل پیش افتاد، اما این زسکا بود که در ادامه توانست کنترل بازی را به دست بگیرد و با دو گل از بازل پیشی بگیرند. 

4416