توقف بارسلونا و یوونتوس در شب چهارم از گروه چهارم لیگ قهرمانان اروپا

توقف بارسلونا و یوونتوس در شب چهارم از گروه چهارم لیگ قهرمانان اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس و بارسلونا در خانه حریفان خود متوقف شدند.

به گزارش وبسایت نود، در شب چهارم از گروه چهارم لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در یونان مقابل المپیاکوس متوقف شد و یوونتوس هم توانست از اسپورتینگ فقط یک امتیاز بگیرد.

در یکی از دو بازی همزمان چهارشنبه شب از گروه چهارم، المپیاکوس در یونان پذیرای بارسلونای صدرنشین بود که والورده در بازگشتش به ورزشگاه تیم سابقش، تنها توانست یک امتیاز بگیرد. تیم یونانی به مدد تماشاگران پرشور خود توانست بالاخره اولین امتیاز خود را در لیگ قهرمانان اروپای این فصل کسب کند. بارسلونا با وجود در اختیار داشتن مالکیت 70 درصدی روی توپ و میدان، و زدن 19 شوت، در رسیدن به گل ناکام ماند. البته المپیاکوس هم در طول بازی بیکار نبود و با ضدحملات خود، کار را برای بارسلونا سخت کرد ولی در نهایت تلاش دو تیم نتیجه ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل پایان یافت. با این تساوی، بارسلونا اگرچه بالاخره امتیاز از دست داد ولی با ده امتیاز در شرایط خوبی در گروه چهارم قرار دارد.

در دیگر دیدار گروه چهارم، اسپورتینگ در پرتغال میزبان یوونتوس بود که این مسابقه در نهایت با تساوی 1-1 پایان یافت. اسپورتینگ در دقیقه 20 مسابقه با پاس جلسون مارتینز و ضربه تمام کننده برونو سزار 1-0 پیش افتاد. اما بعد از این گل، یووه بود که حریف را تحت فشار قرار دارد. تیم آلگری 67 درصد مالکیت توپ داشت، آن ها 16 شوت به سمت دروازه حریف زدند تا اینکه بالاخره در دقیقه 79 به گل تساوی بخش رسیدند. این بار هم هیگواین ناجی یووه شد و روی پاس کوادرادو توانست بازی را به تساوی بکشاند تا شرایط برای یوونتوس سخت نشود. با این تساوی اختلاف سه امتیازی یوونتوس و اسپورتینگ در رده دوم و سوم به جای خود باقی ماند.

دانلود خلاصه بازی المپیاکوس 0-0 بارسلونا

1878