سپاهان صفر - پیکان یک/ پیروزی خودروسازان در هفتمین بازی متوالی و صعود به رده دوم جدول

سپاهان صفر - پیکان یک/ پیروزی خودروسازان در هفتمین بازی متوالی و صعود به رده دوم جدول

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم های پیکان و سپاهان اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر با گل دقایق پایانی امامعلی و ثبت هفتمین برد متوالی پیکان به پایان رسید. 

به گزارش وب سایت نود، در این بازی که در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، سپاهان برای خروج از بحران و پیکان برای کسب هفتمین سه امتیاز متوالی، به چیزی جز پیروزی در این بازی فکر نمی کردند اما حضور یک دروازه بان جوان و آماده به نام نیازمند در درون دروازه خودروسازان مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد تا بازیکنان پیکان درست در لحظاتی ضربه نهایی را به تیم سپاهان وارد کردند که این تیم فرصتی برای جبران نداشت. در ادامه گزارش این بازی را می خوانید. 

سپاهان اصفهان صفر - پیکان یک

 فراز امامعلی 92

 شاهین ثاقبی از سپاهان و آرمان قاسمی و فراز امامعلی از پیکان

سپاهان اصفهان

لی اولیویرا، عارف غلامی، میلاد سرلک، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، شاهین ثاقبی، علی کریمی، حسین پاپی، جلال علیمحمدی (77- رسول نویدکیا)، ساسان انصاری (85- مروان حسین) و مرداد محمدی (57- رضا میرزایی)

سرمربی: زلاتکو کرانچار

پیکان تهران

پیام نیازمند، امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی (55- ماهان رحمانی)، آرفنگ دافه (64- مهدی مؤمنی)، فراز امامعلی و امیر روستایی

سرمربی: مجید جلالی

دقایق حساس

دقیقه 2: شوت بازیکن سپاهان در لحظات آغازین بازی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 11: بازیکنان پیکان در درون محوطه جریمه سپاهان با ارسال چند پاس زمینی و کوتاه، سرانجام توپ را در دهانه دروازه به دافه سپرد و ضربه این مهاجم هم به گل تبدیل شد اما داور در این صحنه اعلام آفساید کرد. 

دقیقه 17: جلال علی محممدی اقدام به شوتزنی کرد که شوت او به مدافعان پیکان برخورد کرد تا نیازمند بدون زحمت این توپ را در اختیار بگیرد. 

دقیقه 20: ساسان انصاری از راه دور قصد داشت دروازه پیکان را باز کند اما ضربه او دقت کافی را نداشت و با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 21: شوت محکم مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه پیکان از فضای بالای دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه 26: شوت علی کریمی از پشت محوطه جریمه پیکان راهی به دروازه این تیم نداشت و به خارج زمین رفت. 

دقیقه 29: ساسان انصاری در گوشه محوطه جریمه پیکان به توپ رسید و در شرایطی که می توانست توپ را سانتر کند، مستقیم به سمت دروازه نیازمند زد که توپ به شکل خطرناکی با برخورد به دیرک افقی راهی اوت شد.

دقیقه 32: ثاقبی از سمت راست ارسال بسیار خوبی را به دورن محوطه جریمه حریف انجام داد که این توپ با ضربه سر کریمی همراه شد اما این موقعیت بسیار خوب با واکنش به موقع پیام نیازمند به کرنر رفت. 

دقیقه 35: ضربه ایستگاهی علی کریمی در فاصله نزدیک به خط محوطه جریمه پیکان به دیواره دفاعی این تیم برخورد کرد تا توپ راهی کرنر شود. 

دقیقه 45: در حالیکه پیام نیازمند چند قدم از دروازه بیرون آمده بود، اما ضربه مهرداد محمدی دقت کافی را نداشت و نتوانست از خروج نیازمند بهره بگیرد و شوت محکم او راهی اوت شد.

دقیقه 60: حسین پاپی پس از نفوذ از جناح چپ پیکان، توپ را به درون محوطه جریمه برای علی محمدی ارسال کرد اما پیش از این بازیکن، مهدی شیری به موقع خود را به توپ رساند و با دفع توپ، این موقعیت را از تیم میزبان گرفت. 

دقیقه 65: ارسال ضربه کرنر توسط بارانی با ضربه سر قاسمی همراه شد تا دروازه سپاهان به طور جدی تهدید شود اما ضربه قاسمی پس از برخورد به زمین و تیرک افقی دروازه، به بیرون رفت. 

دقیقه 70: نفوذ تند و تیز رضا میرزایی و شوت سنگین این بازیکن از زاویه بسته با واکنش خوب نیازمند همراه شد و دروازه پیکان با پا توپ را برگشت داد. 

دقیقه 78: ماهان رحمانی پس از توپ ربایی از بازیکن سپاهان، بلافاصله از راهی دور اقدام به شوتزنی به سمت دروازه سپاهان کرد اما شوت رحمانی با فاصله نسبتاً زیاد به بیرون رفت. 

دقیقه 79: بازیکنان سپاهان در پشت محوطه جریمه پیکان با رد و بدل کردن پاس های سریع، سعی در موقعیت سازی داشتند که پس از چند بار پاسکاری، نویدکیا پاس عرضی و زمینی را برای میززایی مهیا کرد و این بازیکن پس از یک چرخش، شوت محکمی به سمت دروازه حریف زد اما نیازمند به خوبی این ضربه را مهار کرد. 

گل اول پیکان توسط فراز امامعلی

دقیقه 92: مرتضی آقاخان پرتاب اوت را به صورت کوتاه برای امیرحسین کریمی انجام داد و این بازیکن پس از دریافت توپ و عبور از مدافع مستقیم، بلافاصله ارسال بسیار زیبا و دقیقی روی دروازه انجام داد که این توپ با ضربه سر فراز امامعلی در دهانه دروازه اولیویرا همراه شد و توپ به گوشه دروازه سپاهان رفت تا اولین گل بازی به ثمر برسد. 

پایان بازی

سپاهان اصفهان صفر - پیکان یک

 خلاصه بازی سپاهان اصفهان و پیکان را اینجاببینید.

 2081