تساوی تراکتور سازی و ذوب آهن

تساوی تراکتور سازی و ذوب آهن

وبسایت رسمی برنامه نود - تراکتور سازی و ذوب آهن به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های تراکتور سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز (9 آبان) در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار به پایان رسید. 

حدود 5 هزار نفر از هواداران تراکتور سازی با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک تماشا کردند. 

داور این دیدار به حامد حسینعلی‌زاده(در دقیقه 49) و محمد مسلمی‌پور(در دقیقه 87) از تیم تراکتورسازی و جورجی ولیسانی(در دقیقه81) از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد. 

ترکیب تیم تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی‌زاده، عارف آقاسی، محمد ایران‌پوریان، محمد نادری (از دقیقه 46- محمد مسلمی‌پور)، حامد حسینعلی‌زاده (از دقیقه 83- شهرام گودرزی)، سینا عشوری، علی طاهران، امیر نصرآزادانی، محمدرضا آزادی (از دقیقه 68- محمد نوری) و مهدی شریفی

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد ستاری، جورجی ولیسانی، حمید بوحمدان، مهدی مهدی‌پور (از دقیقه 46- علی حمام)، محمدرضا حسینی، اسماعیل شریفات (از دقیقه 64- سید ایمان موسوی)و مرتضی تبریزی

دقایق حساس:

اسماعیل شریفات در دقیقه 4 این دیدار توپ را به سمت دروازه تراکتور سازی ارسال کرد که در ادامه مرتضی تبریزی صاحب توپ شد ولی نتوانست موقعیت جدی را ایجاد کند. 

مهدی زاده در دقیقه 14 این دیدار توپ ارسال حسینی را برگشت داد که در ادامه مهدی مهدی پور از تیم ذوب اهن صاحب توپ شده و شوت این بازیکن با اختلاف اندکی از روی دروازه فرزین گروسیان به اوت رفت. 

 حسینعلی زاده در دقیقه 25 این دیدار از پشت محوطه جریمه ذوب آهن شوت زد که توپ در ادامه از روی دروازه تیم میهمان راهی اوت شد. 

شریفات در دقیقه 30 این دیدار از پشت محوطه جریمه تراکتور سازی با ضربه روی پا، توپ را به سمت دروازه گروسیان ارسال کرد که توپ با زیر طاق دروازه این تیم برخورد کرده و تبدیل به گل نشد. 

مرتضی تبریزی در دقیقه 31 این دیدار صاحب موقعیت حساس شده بود که فرزین گروسیان با خروج از دروازه خود تکل زده و مانع گلزنی بازیکن تیم میهمان شد. 

محمد رضا حسینی در دقیقه 32 این دیدار صاحب موقعیت خوبی شده بود که خروج فرزین گروسیان مثمر ثمر واقع نشده ولی در ادامه حسینی نیز نتوانست گلزنی کند. 

مهدی مهدی پور در دقیقه 37 این دیدار از روی ضربه ایستگاهی توپ را به سمت دروازه ذوب آهن ارسال کرد که در ادامه وحید محمدزاده ضربه سر زده و توپ به بیرون رفت. 

اسماعیل شریفات در دقیقه 42 این دیدار در داخل محوطه جریمه تراکتور سازی صاحب موقعیت حساس شده بدوه که توپ را به مرتضی تبریزی پاس داده ولی در ادامه شوت این بازیکن از بالای دروازه تراکتور سازی به بیرون رفت. 

حمید بوحمدان در دقیقه 41 این دیدار قصد داشت تا با پاس در عمق تبریزی را در موقعیت گلزنی قرار بدهد که مهاجم ذوب آهن کمی دیرتر به توپ رسید.

علی حمام در دقیقه 50 این دیدار از سمت راست زمین توپ را به سمت دروازه تراکتور سازی ارسال کرد که در ادامه اسماعیل شریفات نتوانست ضربه سر خوبی بزند که توپ به بیرون رفت.

مسلمی پور در دقیقه 53 این دیدار توپ را به سمت دروازه ذوب اهن ارسال کرد که محمدزاده در محوطه 6 قدم توپ را برگشت داد. 

محمدرضا حسینی در دقیقه 61 این دیدار از پشت محوطه جریمه تراکتور سازی شوت زد که توپ با بازیکن تراکتور سازی برخورد کرده و دور شد. 

حمام در دقیقه 64 توپ را به سمت دروازه تراکتور سازی ارسال کرد که مرتضی تبریزی به توپ ضربه سر زده و در ادامه توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتور سازی به اوت رفت. 

حسینی در دقیقه 74 فرزین گروسیان را دریبل کرده و به دلیل شلوغی محوطه جریمه توپ را به بیرون پاس داد که آقاسی موقعیت حساس ذوب آهن را خنثی کرد. 

محمد نوری در دقیقه 81 این دیدار از طریق ضربه آزاد به توپ ضربه زد که در ادامه توپ با فاصله از روی دروازه ذوب اهن به اوت رفت.

محمد ایران پوریان در دقیقه 86 این دیدار توپ را از طریق ضربه آزاد ارسال کرد که در ادامه توپ به آقاسی رسیده و شوت این بازیکن پس از برخورد با بازیکنان ذوب آهن، ثمری برای آنها نداشت. 

محمد نوری در دقیقه 91 صاحب موقعیت حساس شده بود که شوت این بازیکن پس از برخورد با مدافعان ذوب اهن تبدیل به کرنر شد.

حواشی: 

مهدی کیانی، کاپیتان تیم تراکتور سازی با جکم کمیته اخلاق از حضور در این دیدار محروم بوده و از جایگاه ویزه بازی را تماشا می کند.

کیانی پیش از شروع دیدار با دسته گل به استقبال امیر قلعه نویی رفت.

یحیی گل محمدی امیر قلعه نویی پیش از شروع دیدار برخورد گرمی با یک دیگر داشتند.

هواداران تراکتور سازی استقبال خوبی از این دیدار نداشته اند. 

20441