تمجید تراشتگن از پدیده جوان شالکه؛ گورتسکا بازیکنی خارق العاده است

تمجید تراشتگن از پدیده جوان شالکه؛ گورتسکا بازیکنی خارق العاده است

وبسایت رسمی برنامه نود - مارک آندره تر اشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا به تمجید از لئون گورتسکا، هموطن خود در تیم شالکه پرداخته و او را بازیکنی خارق العاده با توانایی هایی استثنایی معرفی کرده است.

به گزارش وبسایت نود، لئون گورتسکا، هافبک جوان و آلمانی شالکه در دو سال گذشته پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی داشته به طوری که او اکنون به یکی از اهداف اکثر باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله بایرن مونیخ، بارسلونا، منچستریونایتد، آرسنال و لیورپول تبدیل شده است. لینک شدن او به بارسلونا باعث شده است تا مارک آندره تر اشتگن، دروازه بان آلمانی این تیم در مورد او صحبت کند و لب به تمجید از هموطن خود بگشاید.

علاقه بارسلونا به جذب این هافبک آلمانی باعث شد تا از دروازه بان آلمانی بارسلونا در خصوص او سوال شود و نظر او را در مورد گورتسکا و احتمال پیوستن او به آبی و اناری پوشان مطلع شوند.

به نقل از سایت fourfourtwo، تراشتگن در مصاحبه ای که با رویر اسپورت داشت درباره گورتسکا گفت:

لئون یک بازیکن خارق العاده است. من از او چه به عنوان یک فوتبالیست و چه به عنوان یک انسان خوشم می آید. او توانایی های شگفت انگیزی دارد و می توانم بگویم همین حالا هم می توانست برای هر یک از تیم های بزرگ اروپا بازی کند. چیز هایی که من از بازی او در تیم ملی دیده ام خارق العاده و قابل توجه هستند و معتقدم که او در آینده بیش از این هم پیشرفت خواهد کرد.

تراشتگن در ادامه در خصوص آینده این بازیکن مستعد و شایعات علاقه بارسلونا به جذب وی گفت:

نمی دانم در نهایت کدام باشگاه موفق به جذب او خواهد شد. شاید هم با شالکه تمدید کند و در این تیم بماند که در اینصورت تنها می توانم به او تبریک بگویم.

گورتسکای 22 ساله در تیم بوخوم نامی برای خود دست و پا کرد و در شالکه به درخشش خود ادامه داد. قرارداد او در تابستان آینده با شالکه به پایان می رسد و این بازیکن تا کنون از تمدید قرارداد با معدنچی ها امتناع کرده است. از بایرن مونیخ و بارسلونا به عنوان جدی ترین گزینه های جذب وی نام برده می شود.

1721