نویل: ژوزه مورینیو شبیه فلوید می ودر است

نویل: ژوزه مورینیو شبیه فلوید می ودر است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع پیشین منچستریونایتد به مقایسه سرمربی پرتغالی این تیم با قهرمان سرشناس دنیای بوکس پرداخته است. 

به گزارش وبسایت نود، گری نویل که همراه با منچستریونایتد ۸ بار قهرمان انگلیس شد در برنامه Monday Night Football شبکه اسکای ضمن تمجید از ژوزه مورینیو عنوان کرده این مربی در منچستریونایتد دو مشکل بزرگ دارد. 

نویل به Sky Sport گفته:

پوچتینو و کلوپ به اینکه مربی هایی هستند که فوتبال هجومی ارائه می دهند شهرت پیدا کردند اما مورینیو گاهی اوقات مثل فلوید می ودر است. می ودر هم گاهی اوقات به دفاعی بودن متهم می شود. کارشناسان می گویند او از تاکتیک های دفاعی به عنوان یک سلاح استفاده می کند و اجازه می دهد حریفان به او ضربه بزنند. 

یورگن کلوپ در بازی سه هفته پیش مقابل منچستریونایتد اجازه نداد تیمش مثل دیگر بازی ها حمله کند چون از ضد حملات تیم مورینیو ترسید. تیم پوچتینو هم در بازی روز شنبه گذشته باور زیادی به حمله کردن و گل زدن نداشت. فکر می کنم مورینیو روی افکار حریفانش تاثیر می گذارد. آن ها از ترس ضد حملات تیم های او دست از حمله کردن می کشند. این نشانه یک مربی بزرگ است. 

مورینیو کاری می کند که رقیبانش تاکتیک هایشان را تغییر دهند بنابراین فکر می کنم شایسته احترام بیشتر است. آمار او باورنکردنی است. مورینیو در منچستریونایتد تنها دو مشکل دارد و آن ها مشکلات احساسی هستند. یک مشکل تاریخ منچستریونایتد و فوتبالی که فرگوسن و بازبی ارائه کردند هست و دیگر مشکل فوتبالی که تیم گواردیولا در آن سوی شهر ارائه می کند محسوب می شود. این دو مورد برای مورینیو مشکل درست کردند. 

۲۰۳۱