روزی روزگاری سیدجلال حسینی و سایپا

روزی روزگاری سیدجلال حسینی و سایپا

سیدجلال حسینی در اولین فصل جدایی اش از ملوان بندرانزلی راهی کرج شد تا با پیراهن سایپا دوران جدایی‌اش از انزلی را پشت سر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع شمالی حال حاضر پرسپولیس که سابقه حضور در تیم‌های لیگ برتری ملوان بندرانزلی، سایپا، نفت تهران، سپاهان و نفت تهران را در کارنامه دارد، اولین قهرمانی خود را با لباس سایپا در فوتبال ایران جشن گرفت.

او به مدت 4 فصل در جمع نارنجی پوشان توپ زد و بعد از آن راهی سپاهان شد تا دوران کسب جام و پر کردن ویترین قهرمانی‌های خود را در اصفهان پشت سر بگذارد.

سیدجلال حسینی اکنون بار دیگر برابر تیم سابق خود قرار خواهد گرفت که سابقه 8 بار گلزنی برای آنها را در کارنامه خود دارد و اولین عنوان برترین دفاع لیگ را نیز با پیراهن نارنجی‌پوشان از آن خود کرد و در سومین فصل حضورش در این تیم به تیم ملی نیز راه یافت و تا امروز جزو باسابقه‌ترین بازیکن ملی‌پوش لقب گیرد. او در آخرین فصل حضورش در جمع سایپایی ها نیز عنوان برترین دفاع سال را از آن خود کرد تا پس از آن راهی سپاهان شود.

نکته جالب توجه از زمان حضور او در سایپا به نقل قولی از علی پروین بازمی‌گردد که برای نقل و انتقالات نام او را به باشگاه داده بود اما یک تشابه اسمی باعث دور ماندن او از اتفاق شد.