بوسکتس: بارسلونا بخش بزرگی از پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو را مدیون تراشتگن است

بوسکتس: بارسلونا بخش بزرگی از پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو را مدیون تراشتگن است

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم اتلتیک بیلبائو و بارسلونا روز شنبه در ورزشگاه سن مامس به مصاف هم رفتند که در پایان این بارسلونا بود که توانست با گل های لیونل مسی و پائولینیو 2-0 به پیروزی برسد.

به گزارش وبسایت نود، بوسکتس، هافبک تدافعی کاتالان ها معتقد است که تراشتگن سهم زیادی در پیروزی بارسلونا داشته است. آبی اناری ها با احتساب برد دیشب، چهارده بازی متوالی است که طعم باخت را نچشیده اند.

به نقل از وبسایت ESPN، تراشتگن دیشب دهمین کلین شیت خود از سیزدهم بازی گذشته بارسلونا، بعد از دیدار با رئال مادرید در سوپر کاپ اسپانیا تجربه کرد. او یک موقعیت تک به تک از آرتیز آدوریز و ضربه سر رائول گارسیا را به خوبی مهار کرد تا بارسلونا سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

بوسکتس طی مصاحبه ای با Moviestar در این باره گفت:

حقیقت این است که ما برای کسب پیروزی تلاش زیادی، مخصوصا در نیمه دوم انجام دادیم. آن ها شانس گل زدن و به تساوی کشاندن بازی را داشتند، اما با ضد حمله ای که در اواخر نیمه دوم انجام دادیم، توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

او همچنین در مورد تراشتگن  گفت:

بخش بزرگی از این پیروزی را مدیون مارک هستیم، او در سطح بالایی قرار دارد. او کلید پیروزی و کسب سه امتیاز بارسلونا در این بازی بود. ما بسیار خوشحالیم که او را در اختیار داریم. دو موقعیت خوبی که تراشتگن از مهاجمان بیلبائو مهار کرد باعث شد تا ما این برد ارزشمند را کسب کنیم.

بارسلونا در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به والنسیا در صدر جدول لالیگا قرار دارد و در هفته آینده نیز در خانه پذیرای سویا است.

4416